Tyvärr verkar den stora bilguden vara emot mig.
Har tidigare haft lite problem med tändningen, men idag gick nog allt riktigt åt helvete.
Jag var ute och körde och råkade köra ner i en väggrop och det small till, bilen fortsatte rulla, men det var något konstigt ljud vänster bak, vid detta skede bestämde jag mig för att jag inte orkade med att kolla vad det var som hade gått åt helvete, och körde dom sista hundra meterna hem.
Väl hemma såg jag att jag fått en ofrivillig sänkning på bilen och det verkar som en balk i bottenplattan knäckts. Går detts ens att fixa? Om det går vad kostar det att fixa?
Tyvärr var detta nog spiken i kistan för mig som bubblaägare och kan jag inte fixa detta utan att bli ruinerad får jag nog sälja bilen och vänta tills man har råd att köpa en renoverad bil i framtiden. Troligtvis var det naivt av mig att köpa en veteranbubbla som förstabil även om jag älskar bubblor.
Vet ni någon i Göteborg som kan fixa detta åt mig utan att det blir allt för dyrt får ni gärna tipsa, annars får jag nog sälja bilen som objekt eller reservdelsbil alternativt bytes mot en brukis.
Fan känner mig riktigt ledsen över detta.

Som sagt de behövs inte många verktyg och en domkraft (om du inte har pallbockar använd däck eller vedkubbe, om olyckan är framme så blir du inte klämd under bilen - lita aldrig på en domkraft....)