1

En arbetskolega har köpt en porsche 718 med en 1500 motor och undrar vad det är för rör som går från avgasröret till insuget? Tips på bra hemsidor där man kan köpa trim till denna motor mottages.

Post's attachments

image.jpg, 105.42 kb, 640 x 480
image.jpg 105.42 kb, 147 downloads since 2015-08-06 

image.jpg, 117.39 kb, 640 x 480
image.jpg 117.39 kb, 147 downloads since 2015-08-06 

2

Det är väl förmodligen förmärmningsröret till originalinsuget som ni funderar på.

Kid-V-Rod -51
Hebster -52
Porsche 912/911ST
Ford pickup -36

3

Röret kan vara där för att kompensera för att bilderna är uppochner... ICQ/ae

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

4

50 split skrev:

Det är nog för att du bor norr om polcirkeln, här i Skåne är dom på rätt håll ICQ/ab

Buss 65
Ghia 57

"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"

5

Det spännande med bilderna är att i tråden är de upp-och-ned, men om man klickar på dem visas de rättvända.

6

lasslo skrev:
50 split skrev:

Det är nog för att du bor norr om polcirkeln, här i Skåne är dom på rätt håll ICQ/ab

Inte på min sida skogen...

7

Jag tror att det är när man lägger in bilder med I-phone eller I-pad som de hamnar upp och ned för de som kör med pc. Mina bilder som jag la in en gång blev rätt i paddan men var upp och ned när jag kollade i datorn på jobbet dagen efter.
För mig är de rätt nu i min i phone Default/hmm

Bubbla -62

8

gissar på apple...beror på vilken sida man har hemknappen vänd åt närman tar bilden... inte alla program som ser att bilden har en anteckning om vad som skall vara upp.... skitstörigt var de iaf innan man förstog & slutade använda ipone  ICQ/ag

MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
   http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894

9

Bilderna är laddade från min iphone så det stämmer nog ICQ/ab