var kan man ladda ner en verkstadshandbok för en 79:a bay med 2,0l motor med insprutning....kanske nån har scannat av en? 
62:a typ1 "Caffen"
70:a T2 kleinbuss 221
86:a T3 Dubbelhytt
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Typ2: Baywindow » verkstadshandbok latebay med insprutning
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
var kan man ladda ner en verkstadshandbok för en 79:a bay med 2,0l motor med insprutning....kanske nån har scannat av en? 
Jag har en Bentley i garaget. Borde komma förbi dig med den när jag kommer hem...
Jag har Heynes modell av boken i mjuk pärm. Inte scannad tyvärr och Inte kanske lika bra som den Bubbis har men trevliga bilder att beskåda för den analfabeta typen i mig. 
Bentlyn är grym, har väldigt bra felsökningstips för insprutningen, värd varenda krona. 
bubbalobill vore riktigt nice om ja fick låna den ett tag....ska hjälpa mange få igång hans 79:a dubbelhytt....han hade ju haft en liten brand i motorrummet.. 
om du har en mailadress så kan jag bjuda in dig till en dropbox med lite bussgrejer. Bentley bland annat... 
vore nice;)
Aber självklar, men jag är hemma först sent imorgon kväll, sista svängen ner till tjejen inför flytten.
Hoppas ni får liv i den..
ja vi har inte börjat me den än.....hinner nog komma förbi å låna den.....om de går bra...
Inbjudan skickad, är det fler som behöver lite vw-litteratur så är det bara att skicka mailadress i PM så lägger jag till er. 
Det går alldeles utmärkt Fredde. Hemma nu för lång tid framåt....
Tack så mycket . Precis vad jag behövde :-)
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Typ2: Baywindow » verkstadshandbok latebay med insprutning
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.