1

var kan man ladda ner en verkstadshandbok för en 79:a bay med 2,0l motor med insprutning....kanske nån har scannat av en?  ICQ/ad

57:a typ1 "Buzen"
62:a typ1 "Caffen"
70:a T2 kleinbuss 221
86:a T3 Dubbelhytt

2

Jag har en Bentley i garaget. Borde komma förbi dig med den när jag kommer hem...

3

Jag har Heynes modell av boken i mjuk pärm. Inte scannad tyvärr och Inte kanske lika bra som den Bubbis har men trevliga bilder att beskåda för den analfabeta typen i mig. ICQ/ag

Hellre rostig plåt och fel i avloppet än motorfel.

4

Bentlyn är grym, har väldigt bra felsökningstips för insprutningen, värd varenda krona. ICQ/ag

68:a Early bay Pick-up
75:a Late bay Westfalia

5

bubbalobill vore riktigt nice om ja fick låna den ett tag....ska hjälpa mange få igång hans 79:a dubbelhytt....han hade ju haft en liten brand i motorrummet.. ICQ/ad

6

om du har en mailadress så kan jag bjuda in dig till en dropbox med lite bussgrejer. Bentley bland annat...  ICQ/ad

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
VW T2 Baywindow Deluxe - 1975

7

[email protected]

vore nice;)

8

Aber självklar, men jag är hemma först sent imorgon kväll, sista svängen ner till tjejen inför flytten.
Hoppas ni får liv i den..

9

ja vi har inte börjat me den än.....hinner nog komma förbi å låna den.....om de går bra...

10

Inbjudan skickad, är det fler som behöver lite vw-litteratur så är det bara att skicka mailadress i PM så lägger jag till er.  ICQ/ag

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
VW T2 Baywindow Deluxe - 1975

11

Det går alldeles utmärkt Fredde. Hemma nu för lång tid framåt....

12

Tack så mycket . Precis vad jag behövde :-)

T1-55/59 och en  DH-73