Ja, efter ämnet att dömma är jag lite lätt trött på mina bromsar, jag tar allt från början.
Jag skulle glad i hågen sätta dit mina justerbara fjäderben, allt gick som smort tills jag skulle få bort fjärderbenen ur sitt lilla lilla fäste (där p-ändan sitter)
Fy fan, den hade suttit där sedan 1972 när bilen kom ut från fabriken kan jag lova. Jag plockade i detta skede i all min dumhet bort bromsröret (Höger fram)
Det läckte lite bromsvätska men inte överdrivet mycket, jag tänkte att det kan jag lufta bort senare, jo tjena!
Jag lyckades få ihop allt efter mycket om och men, då ville ju ungarna åka en runda på parkeringen, snäll som jag är så körde jag dom en runda på parkeringen men när jag skulle bromsa fanns det inga bromsar alls!!! Inte ens bak så jag fick köra med handbromsen, jag har 2 krets, så om jag släppt ett bromsrör höger fram så måste väl ändå bakbromsarna ta?
Jag tänkte att det är ju bäst att lufta allt när jag ändå håller på, Släppte på handbromsvajen och justerade ut backarna och jag började således med vänster fram då det är kortaste vägen, lyckades dra av luftnipplen givetvis för den har säkert ingen rört på 30 år, jag beställde nya hjulcylindrar fram till båda sidorna. Monterade dom igår och hållt på sedan dess, men jag får inget tryck i systemet. Det kommer olja när jag luftar så det kan ju inte vara stopp i något rör eller slang? bromspedalen är slapp anda in i botten!
Vad ska jag göra?

.