Nån som vet hur bökigt det är att byta gas vajern på en Typ 1-59?
Har nog nått trassel med den på vägen,,tror jag,,
Dra ur den gamla och för in den nya,kroka fast den vid gaspedalen och skruva fast den vid förgasaren! 
jaha,,,det är inte krångligare än så ändå,,,tänkte nog mest att det kunde vara bökigt att trä en 2 m lång vajer genom ett rör i en 50 år gammal bil,,,men då är det bara att köra på då om vi ska kunna åka till BC då,,,,tackar,, 
4 2011-07-01 20:45:24 Senaste redigerad av Jeppe (2011-07-01 20:46:55)
Bandfast en ståltråd i min gasvajer som skulle bytas innan jag drog ut den & drog sedan igenom den nya genom att dra lite gott i ståltråden som då redan låg & väntade i röret 
jaha,,,det är inte krångligare än så ändå,,,tänkte nog mest att det kunde vara bökigt att trä en 2 m lång vajer genom ett rör i en 50 år gammal bil,,,men då är det bara att köra på då om vi ska kunna åka till BC då,,,,tackar,,
Det där är inga problem,BC ska ni till i vilket fall som helst,med eller utan gasvajer 
Bandfast en ståltråd i min gasvajer som skulle bytas innan jag drog ut den & drog sedan igenom den nya genom att dra lite gott i ståltråden som då redan låg & väntade i röret
Tänkte lite i dom banorna jag med,,,
Och ja,,BC blir det ,,,,om jag så ska åka med ett snöre å en klädnypa som gas vajer upp
)