Några synpunkter i all välmening.
Vi kan ju hoppa snacket om vädret, MEN, ett rejält tält där det finns goda värmemöjligheter vid nederbörd, och att det verkligen finns sittplatser till alla middagsgäster "plus moms" mao sittplatser även till de som inte vill köpa maten. Det är ju lixom bra att ha rejält utrymme om det skulle behövas. Sen tycker jag personligen att tältet å scenen känndes "bakerom" hade gärna sett att dessa prylar var på framsidan typ bredvid barbapappas tält eller dylik placering, enda nackdelen med det är musiken slår (nattetid) mot folket som vill sova. Fördelen är att man dagtid kan ha en "prat-apa" som håller låda å surrar lite om vad som händer, refererar dragrace, berättar info om lotter å hamburgare mm.
Att flytta tiden för lotteriet det är inte bra. Hade själv missat att köpa lotter, och även missat att lotteriet flyttades, men, har man först gått ut med en tid för lotteri och sedan flyttar (pga vädret) är det ju jätteviktigt att förmedla det till alla (även här enklast via speaker)
Sen var ju middagen på ett sätt en flopp, att hoppas på få äta sig riktigt mätt, men kanske inte ha den möjligheten är ju trist. Jag är fullt medveten om att middagen var "en köpes lösning" å att jag tycker inte att ni ska ta åt er av den kritiken utan att endast föra det vidare, dock blir det ju ni som står med hundhuvet om maten inte räcker.
Men, stort PLUS att ni fixar en träff denna helg. Stort plus att ni varit lyhörda inför, och även efter träffen.
Att kunna gå på en VC där det finns papper och tvål är ju skit-trevligt! Dusch möjligheter är ju oxå något som verkligen uppskattas!!
Bäst av allt, nästan, var ju möjlighet att köpa el ström! Gud va skönt att ha värme i bussen och kalla öl för de som har kylskåp.
Att det sedan öppnades logement för de som sov i tält var ju en rejält snygg gest!
Så, på det hela taget några mindre grejjer att bättra på, men i det stora hela vare ju jättebra!!
Vi dyker upp nästa år.
Hade vart kul å veta hur många bilar som kom.
Tack för i år!
Min blogg:
www.50split.wordpress.comDet blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden