151

ICQ/ag

58 busbil
60 dh-splitt
formel vee, snart på väg

152

Så nu är förhandsbokningen samt matbokningen stängd !! Default/smile Glöm inte att betala ni som har bokat så vi kan betala maten Default/smile

153

vädret kvittar för oss. militärtält med gasolvärme och luftmadrass väntar. sa nån att man börjar bli gammal? Default/lol

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

154

Jag och brorsan är åxå betalda och klara för VolksMeet !  ICQ/af

You´ll never know...

155

Fan va schysst Jörgen. Till skillnad från BRC så ska jag lyxa på med en madrass som håller luften  ICQ/ag

Ta på er varmt pojkar, och glöm inte dynamiten...

156

Får man komma in på nåder om man åker Gipsy? Vi har inte föranmält oss men planerar för att ev komma upp till Sundsvall men vill inte åka både Gipsyn och Bubblan i 40 mil (ja jag vet sörlänning och långa avstånd...  ICQ/ab )

//Morgan

157

NoVW skrev:

Får man komma in på nåder om man åker Gipsy? Vi har inte föranmält oss men planerar för att ev komma upp till Sundsvall men vill inte åka både Gipsyn och Bubblan i 40 mil (ja jag vet sörlänning och långa avstånd...  ICQ/ab )

//Morgan

Antar att ni kommer att stanna över natten och då kommer ni naturligtvis in med Gipsyn men den får stå på campingdelen och inte ute på utställningen.

1500s Notchback -64
1600 TLE Fastback -71
www.twinpeakboxers.com
www.volksmeet.se

158

Dr Düsseldorf skrev:

Fan va schysst Jörgen. Till skillnad från BRC så ska jag lyxa på med en madrass som håller luften  ICQ/ag

föruppblåst luftmadrass i ghian?  Default/lol

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

159

Kommer vi så är det övernattning som gäller. Kanon låter bra med campingen.

Fillmore skrev:
NoVW skrev:

//Morgan

Antar att ni kommer att stanna över natten och då kommer ni naturligtvis in med Gipsyn men den får stå på campingdelen och inte ute på utställningen.

160

Annars så är du välkommen till bugrun morgan

"Besvikelsen över dålig kvalité varar längre
än glädjen över ett lågt pris
vw 1300-66 cab

161

Inte ska du behöva åka till Bug Run, kom till sundsvall så snackar vi rattar!! ICQ/ab

Ses!

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

162

Rattar gillar vi ICQ/ab

.............Har en förkyld vw............... Nej vänta...................
         |o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|

Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa

163 Senaste redigerad av Fillmore (2015-05-24 09:32:55)

Förbokningarna på entrén stannade på 100 pers och 77 bilar, tror och hoppas på att det här blir hur bra som helst ICQ/ag

Kontonummer för de som inte betalat ännu 8420-2,933 258 326-0 i Swedbank
Swishnummer 076-1450897

1500s Notchback -64
1600 TLE Fastback -71
www.twinpeakboxers.com
www.volksmeet.se

164

käket måste betalas in så fort som möjligt så att vi vet hur mycket tallrikar som ska bokas.  ICQ/ag

58 busbil
60 dh-splitt
formel vee, snart på väg

165

Betalat o klart. Dock ingen VW  ICQ/ac
Finns det parkering för vattenskaddat ?

166

utanför grindarna finns de plats  ICQ/ag

58 busbil
60 dh-splitt
formel vee, snart på väg

167 Senaste redigerad av Fillmore (2015-05-28 09:19:48)

Priset för el på campingen hamnade på 100:-

Vi har även beslutat att köra både dragrace och konbana under lördagen, hoppas att många vill prova på ICQ/ab

1500s Notchback -64
1600 TLE Fastback -71
www.twinpeakboxers.com
www.volksmeet.se

168

kommer ICQ/ad  ICQ/ad  ICQ/ad

Tur att vi har olika smaker men det är viktigt  att vi har kul till samans

169

Härligt Mases! länge sen sist ska bli kul o ses igen ! ICQ/ad

VW HusBuss -64 | VW Buggy -67 | VW 2176cc Oval -56

170

Några som inte betalat maten och entrén ännu, då det är begränsat antal mat och flera som står i kö för att äta så kommer vi att släppa de obetalda middagarna på onsdag.
Så vill du vara säker på att få din beställda mat så måste den betalas omgående.

Kontonummer för de som inte betalat ännu 8420-2,933 258 326-0 i Swedbank
Swishnummer 076-1450897

1500s Notchback -64
1600 TLE Fastback -71
www.twinpeakboxers.com
www.volksmeet.se

171

Bussen ska förhoppningsvis vara redo och man börjar längta till Fredag  ICQ/af

172

Ni som vill köra på 201m på träffen och inte har licens. Kommer att behöva betala lösa prova på licens för 100:- det är krav från SHRA som äger banan. Och i den ingår försäkring för föraren om något skulle hända. Vi beklagar denna sena information som vi just har fått in till oss. Avgiften betalas på plats.

173

misstänker att de även är krav på hjälm och heltäckande klädsel? Nog fatt min hjälm åker med ändå!

Twin Peak Boxers

Bob-Notchback 1500S -65

Instagram: bob.turri

174

Ja detta missar man ICQ/am dottern tar studenten. Om det blir återkommande nästa år åker man upp

175

Hjälm är obligatorisk vid en tid under 14,00 (8,60) sekunder
ET > 14,00 (8,60) sekunder
Långbyxor och kort-/långärmad tröja av ylle eller bomull och heltäckande skor med strumpor ska användas. Bruk av kläder i nylon eller liknande material är absolut förbjudet.

58 busbil
60 dh-splitt
formel vee, snart på väg