60 dh-splitt
formel vee, snart på väg
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » Volks Meet #1
Sidor Föregående 1 … 5 6 7 8 9 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara

Så nu är förhandsbokningen samt matbokningen stängd !!
Glöm inte att betala ni som har bokat så vi kan betala maten 
vädret kvittar för oss. militärtält med gasolvärme och luftmadrass väntar. sa nån att man börjar bli gammal? 
Jag och brorsan är åxå betalda och klara för VolksMeet ! 
Fan va schysst Jörgen. Till skillnad från BRC så ska jag lyxa på med en madrass som håller luften 
Får man komma in på nåder om man åker Gipsy? Vi har inte föranmält oss men planerar för att ev komma upp till Sundsvall men vill inte åka både Gipsyn och Bubblan i 40 mil (ja jag vet sörlänning och långa avstånd...
)
//Morgan
Får man komma in på nåder om man åker Gipsy? Vi har inte föranmält oss men planerar för att ev komma upp till Sundsvall men vill inte åka både Gipsyn och Bubblan i 40 mil (ja jag vet sörlänning och långa avstånd...
)
//Morgan
Antar att ni kommer att stanna över natten och då kommer ni naturligtvis in med Gipsyn men den får stå på campingdelen och inte ute på utställningen.
Fan va schysst Jörgen. Till skillnad från BRC så ska jag lyxa på med en madrass som håller luften
föruppblåst luftmadrass i ghian? 
Kommer vi så är det övernattning som gäller. Kanon låter bra med campingen.
NoVW skrev:Får man komma in på nåder om man åker Gipsy? Vi har inte föranmält oss men planerar för att ev komma upp till Sundsvall men vill inte åka både Gipsyn och Bubblan i 40 mil (ja jag vet sörlänning och långa avstånd...
)
//Morgan
Antar att ni kommer att stanna över natten och då kommer ni naturligtvis in med Gipsyn men den får stå på campingdelen och inte ute på utställningen.
Annars så är du välkommen till bugrun morgan
Inte ska du behöva åka till Bug Run, kom till sundsvall så snackar vi rattar!! 
Ses!
Rattar gillar vi 
Förbokningarna på entrén stannade på 100 pers och 77 bilar, tror och hoppas på att det här blir hur bra som helst 
Kontonummer för de som inte betalat ännu 8420-2,933 258 326-0 i Swedbank
Swishnummer 076-1450897
käket måste betalas in så fort som möjligt så att vi vet hur mycket tallrikar som ska bokas. 
Betalat o klart. Dock ingen VW
Finns det parkering för vattenskaddat ?
utanför grindarna finns de plats 
Priset för el på campingen hamnade på 100:-
Vi har även beslutat att köra både dragrace och konbana under lördagen, hoppas att många vill prova på 
kommer

Härligt Mases! länge sen sist ska bli kul o ses igen ! 
Några som inte betalat maten och entrén ännu, då det är begränsat antal mat och flera som står i kö för att äta så kommer vi att släppa de obetalda middagarna på onsdag.
Så vill du vara säker på att få din beställda mat så måste den betalas omgående.
Kontonummer för de som inte betalat ännu 8420-2,933 258 326-0 i Swedbank
Swishnummer 076-1450897
Bussen ska förhoppningsvis vara redo och man börjar längta till Fredag 
Ni som vill köra på 201m på träffen och inte har licens. Kommer att behöva betala lösa prova på licens för 100:- det är krav från SHRA som äger banan. Och i den ingår försäkring för föraren om något skulle hända. Vi beklagar denna sena information som vi just har fått in till oss. Avgiften betalas på plats.
misstänker att de även är krav på hjälm och heltäckande klädsel? Nog fatt min hjälm åker med ändå!
Ja detta missar man
dottern tar studenten. Om det blir återkommande nästa år åker man upp
Hjälm är obligatorisk vid en tid under 14,00 (8,60) sekunder
ET > 14,00 (8,60) sekunder
Långbyxor och kort-/långärmad tröja av ylle eller bomull och heltäckande skor med strumpor ska användas. Bruk av kläder i nylon eller liknande material är absolut förbjudet.
Sidor Föregående 1 … 5 6 7 8 9 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Träffar » Volks Meet #1
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.