126

Kul att höra att man kunde vara till hjälp.......du kanske skulle ha nå spacers bak eller kanske lite smalare däck....du har väl 6" breda fälgar och 205:or och det gör att däcken svullar ut en del....gör ju inget på utsidan men på insidan förstår ja att det blir tight.......ja har 185:or bak för att justeringsbulten bygger ju en del....
/Fredde

57:a typ1 "Buzen"
62:a typ1 "Caffen"
70:a T2 kleinbuss 221
86:a T3 Dubbelhytt

127

Riktigt fin bil!
Gillar färgen skarpt ICQ/ab

128

Tackar Baston. ..rätt nöjd själv

129

Riktigt läcker den är med de krämfärgade fälgarna!!!

130

Är nöjd med färgen dock inte finishen på fälgarna.....måste ha varit full då lackade dom.....min dotter på 3år hade gjort det bättre....
Brukar ju byta fälg/färg varje säsong men de blir nog inte så iår...bara 29 dagar till BR

131

Fredde.B skrev:

Kul att höra att man kunde vara till hjälp.......du kanske skulle ha nå spacers bak eller kanske lite smalare däck....du har väl 6" breda fälgar och 205:or och det gör att däcken svullar ut en del....gör ju inget på utsidan men på insidan förstår ja att det blir tight.......ja har 185:or bak för att justeringsbulten bygger ju en del....
/Fredde

Joo jag har funderat på spacers...menmen, jag lär nog köra på stuket som är just nu en sommar till och sen får jag se om jag blivit nå klokare  ICQ/af

//Wolvson   ---- Typ1 62:a ----