24 raka rör måste kännas mer än det hörs!
![]()
Till och med jag skulle kunna tänka mej en båt när jag ser den där...
Funkar bra med tolv cylindrar utan rör också, men då måste man vara I garaget:-)
http://www.brandow.eu/V12/film/ItsAlive3.MPG

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Ej VW men cool ändå
Sidor Föregående 1 … 37 38 39 40 41 … 73 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
24 raka rör måste kännas mer än det hörs!
![]()
Till och med jag skulle kunna tänka mej en båt när jag ser den där...
Funkar bra med tolv cylindrar utan rör också, men då måste man vara I garaget:-)
http://www.brandow.eu/V12/film/ItsAlive3.MPG

Arbetsintensiva bilfärder,men fullt möjligt..var det inte Mogge som satt på ett aggregat? 
luftgekühlt skrev:Arbetsintensiva bilfärder,men fullt möjligt..var det inte Mogge som satt på ett aggregat?
Stämmer bra det 
Fin Rod. 
Fin Rod.
funkade "sådär"
Funkade helt perfekt igår dock..

oljebyte varför då ?? 
e det longlife olja 
Koks i lasten sade Tintin.. 
Cool scooter..OCH bild! 

oljebyte varför då ??
typ så såg vår V70 ut när jag fick den gratis.... fast i oljetråget....
föregående ägare hade bytt olja 1 gång om året (gick ca 6000mil om år) och var 5år gammal..... felet som gjorde att vi fick den gratis var att tråget var helt igenkoksat med 0 i oljetryck som resultat.. Volvo skulle 50000:- för att fixa... kostade mig en ny packning till tråget och 20liter diesel...
bilen har gått i det hela helt felfritt nu i de 8år som vi haft den (normalt slitage)... en billig bil helt enkelt.. och en dyr affär för föregående ägare då han inte skötte oljebyten som man skulle...
Nästan sådär illa ser ju i princip var och varannan VAG ut som kör longlife fast i oljetråg och vevhusvent. Äger man en Audi med turbo gör man sig själv en tjänst att ta ner tråg och rengöra sil och pickup om man inte redan gjort det.

Nästan sådär illa ser ju i princip var och varannan VAG ut som kör longlife fast i oljetråg och vevhusvent. Äger man en Audi med turbo gör man sig själv en tjänst att ta ner tråg och rengöra sil och pickup om man inte redan gjort det.
bara instämma. frun har en skoda 1,6 fsi. körde Longlife så länge det var garanti på bilen men efter diverse strul övergått till max 1500 mil sen oljebyte. även slutat köra den på 95 oktan för då rycker den. 98 eller allra helst w-Power 99 så går den som en klocka. försökt övertala frun om det förträffliga med en variant som bruksbil men hon är inte riktigt på min linje! 
Vet inte vad det är,men sådant här tröttnar jag aldrig på..Asrå! 
Vet inte vad det är,men sådant här tröttnar jag aldrig på..Asrå!
Jafyfaen vilken överdos av råhet

Brutal amazon med 572 v8 motor som gör rejäla hjullyft
Från åmsele flygbas 

Ahhh Purple People Eater 
Sidor Föregående 1 … 37 38 39 40 41 … 73 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Ej VW men cool ändå
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.