3,076

Jag är på vift i Sverige under helgen...nåväl, var i Vedevåg o Enköping med leveranser idag. På vägen hade jag tänkt att se om en bay med lilla pop-toppen o ett BeKöWa-räcke fanns kvar hos en gammal gubbe...o jo, det var den. Ganska frisk buss, stod i ett skjul o väntade på nästa ägare. I skjulet intill stod det en 181a safari. O det stod även en rejäl snöskoter från 1975 där, en Evinrude.

Jag lämnade mitt kort, o gubben lovade att återkomma. Han var 85 bast ung.  ICQ/ab

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

3,077

Underbart Tompa ICQ/ag

Sweet Loretta Fart
She thought she was a cleaner
But she was a frying pan

3,078

Sitter och bläddrar i Hobbexkatalogen, från 1985 ICQ/ab

Post's attachments

bild (13).JPG, 159.41 kb, 480 x 640
bild (13).JPG 159.41 kb, 192 downloads since 2015-02-20 

Buss 65
Ghia 57

"If you can't fix it with a hammer, You've got an electrical problem"

3,079

På väg till Svetskurs a la Verktygsboden. Sedan har jag inga ursäkter kvar för att inte få klart bussen.   Default/hmm

Baken sitter där bak ända tills man tar av sig för då kommer den fram ;-)
Mango Klein -61, eh -68
Söker delar till splitbuss -61; inredning brun, plåt, popouts, fälgar.

3,080

Avslutat min Jaguar/landrover Utbildning med högsta betyg  ICQ/ag
http://i861.photobucket.com/albums/ab178/mathias_swe/2a1458f1-8fe3-446a-a2f8-9e64b07fc33d_zps19e312f6.jpg

If one does not fail at times, then one has not challenged himself.

Early Bay 71a "Polisbussen",  Bubbla 61a,  Bubbla 62a ratlook R.I.P

3,081

Stakars jävel, Hoppas du slipper p38 kunderna ICQ/ad

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

3,082

Kom precis hem ifrån en 60 mils resa, var och hälsade på gustaF, Demian, Michos Miche och masen med E-ddieee. väldigt trevligt! ICQ/ag

.............Har en förkyld vw............... Nej vänta...................
         |o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|

Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa

3,083 Senaste redigerad av Herbie63 (2015-02-22 00:24:48)

Typiskt! Soppatorsk utanför Ica...

http://i1339.photobucket.com/albums/o713/christofferpers/Mobile%20Uploads/image_zpsbfc88150.jpg

Typ2 1953 barndoor 11W, Typ2 1961 panel, Typ2 1968 buss,
Typ1 1963 soltak (Herbie), Karmann ghia 1967 m.m.

3,084

Man ska alltid ha en dunk i bilen ICQ/ad

Sweet Loretta Fart
She thought she was a cleaner
But she was a frying pan

3,085

Det hade jag...men den va tom... ICQ/ac avdunsta med locket på??...  ICQ/ae
Fassan kom och räddade mig! ICQ/ag

Typ2 1953 barndoor 11W, Typ2 1961 panel, Typ2 1968 buss,
Typ1 1963 soltak (Herbie), Karmann ghia 1967 m.m.

3,086

Hellberg skrev:

Kom precis hem ifrån en 60 mils resa, var och hälsade på gustaF, Demian, Michos Miche och masen med E-ddieee. väldigt trevligt! ICQ/ag

Typ 3 fick du också äran att provköra. Vänta tills du blir äldre och vill flyta fram i en trea till vardags ICQ/ab Alltid kul med vwolk på besök ICQ/ab

3,087

Michos Miche skrev:
Hellberg skrev:

Typ 3 fick du också äran att provköra. Vänta tills du blir äldre och vill flyta fram i en trea till vardags ICQ/ab Alltid kul med vwolk på besök ICQ/ab

återstår att se om jag faller för 3orna ICQ/ad Det var skoj!

.............Har en förkyld vw............... Nej vänta...................
         |o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|

Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa

3,088

Jag köpte inte heller min första typ 3 förrän jag var 19 år gammal ICQ/ad

3,089

Fick hem besked om godkännd ursprungskontroll på fruns 67:a firebird och sitter nu och ska boka reggbesiktningstid ICQ/ab
Sen ska jag iväg och hämta en vw-motor från en kompressor som morbror haft att fylla dykartuber med ICQ/ad
Trevlig helg på er!
Mvh

3,090

Smällde ett bakdäck på hojen i 300+ som i sin tur slog sönder hela bakpartiet och träffade min rygg ICQ/ac  Svanskotan av på två ställen men tack vare ryggskyddet så blev det bara några förskjutningar på kotorna längre upp. Till nästa gång ska det sitta 10mm stålskiva som innerskärm  ICQ/ad

En cigarr kortar livet med 2 minuter
En whisky kortar livet med 4 minuter
En arbetsdag kortar livet med 8 timmar

3,091

vwestin skrev:

Smällde ett bakdäck på hojen i 300+ som i sin tur slog sönder hela bakpartiet och träffade min rygg ICQ/ac  Svanskotan av på två ställen men tack vare ryggskyddet så blev det bara några förskjutningar på kotorna längre upp. Till nästa gång ska det sitta 10mm stålskiva som innerskärm  ICQ/ad

Det lät inte så bra precis! Hur är det med dig? Hoppas du återhämtar dig snart! :-)

"Pimped by Nature"

3,092

Aj aj aj! Krya på dej!

3,093

vwestin skrev:

Du fasnade iaf på bild innan det gick på sne, krya på dig!

S

3,094

Tack skall ni ha! Ligger i Stockholm nu o väntar på helikopter hem! Det som grämer mej mest just nu är att tiden ströks av nån anledning  Default/hmm  274 i ingångshastighet tyder på ett hyfsat snitt ICQ/ae

3,095

vwestin skrev:

Tack skall ni ha! Ligger i Stockholm nu o väntar på helikopter hem! Det som grämer mej mest just nu är att tiden ströks av nån anledning  Default/hmm  274 i ingångshastighet tyder på ett hyfsat snitt ICQ/ae

Det känns positivt att det är detta som du grämer dig mest åt! Flyg hem till den underbara ön och se till att bli kry igen! ICQ/ab

"Pimped by Nature"

3,096

Jamen var inte dubbdäcken gjorda för dom hastigheterna?? ICQ/ad krya på dig mannen och se till att jobba med en buss i stället ICQ/ad

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

3,097

Eftersom jag inte själv skulle ge mig på något dylikt,ser jag det som ett under att du landade i en bit och inte flera..krya på dig! ICQ/ab

I hope to arrive to my death,
late,
in love,
and a little drunk..

3,098

Nu är jag på Gotland och allt känns bra mycket bättre ICQ/ab
Tänkte bjuda på en sexig bild ICQ/ag
http://i58.tinypic.com/2mmsnia.jpg

3,099