Reine skrev:Fidde skrev:Helt rätt Boström, så är nog fallet! Fick samma fråga om totalmåttet av Demian för
20 minuter sedan. Nu har jag hittat en Talmeter. Det är snett och vint och diffar
här och där, men ena sidan är ca 657 och andra ca 659mmIngen fara du får behålla din plåt, det här är det sista jag gör i plåtväg tror jag
Men ett par Chic-garage Cross Braces lär du ju ha på din BarndoorTycker det blir ännu mer anmärkingsvärt då om Gerson har haft gott om tid att rätta till felen.
För nog borde han ha fått input från både nöjda och mindre nöjda kunder under åren.... så njae det är nog
tyvärr PENGAR som styr, han får ju sälja ändå...... (men med handen på hjärtat så borde han ha rättat till felen ändå).Nog med OT från mig i den frågan.
Så är det nog, men som jag har sagt förut, man ska var glad att det finns så mycket
Barndoor plåt att få tag på till dom här äldsta. Sedan att man får kapa i tur och
rätta till är tråkigt.
Absolut!!!!
Utan detta hade knappast renoveringsboomen av BD kommit igång som den gjort.
Däremot kunde en produktförfining varit på sin plats, om inte annat för att behålla sin ställning på marknaden.
Nu förlorar de istället order på det som du tar fram, vilket jag fått i uppfatning att du i viss mån gör pga dålig kvalitet samt att få ner priset för egen och allas vår del.