1

Vid ihopmontering av blockhalvorna (M8 och M12), är det vanliga muttrar som gäller (som orginal), eller fungerar det bra med låsmutter (den med nylonlåsning) ?
Har sett att de mutter och brick-satser som säljs av diverse olika VW-firmor, så är det just låsmuttrar som ingår i dessa.
Men hur blir det då med momentet vid användning av låsmuttrar (inkl. inoljade gängor)?

Kör 5-växlad 1303 sommartid.

Se mer om hur det hela började?? Kika in på: http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=25153 
...men finns även på: http://www.garaget.org/?car=47983

2

Använd vanlig mutter/bricka.

3

Tack, vad bra! Då kör jag på det.

Kör 5-växlad 1303 sommartid.

Se mer om hur det hela började?? Kika in på: http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=25153 
...men finns även på: http://www.garaget.org/?car=47983

4

Bättre begagnade VW original regerar.

5

Har jag lite tur så finns alla sex M12 muttrarna, som hör till motorn.

Kör 5-växlad 1303 sommartid.

Se mer om hur det hela började?? Kika in på: http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=25153 
...men finns även på: http://www.garaget.org/?car=47983

6

Nya VW Original: http://www.vwcsp.se/product.asp?hkat=1& … =113101131

7

Perfekt! ICQ/ab

Kör 5-växlad 1303 sommartid.

Se mer om hur det hela började?? Kika in på: http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=25153 
...men finns även på: http://www.garaget.org/?car=47983