Bilar: Westfalia 1974, Dubbelhyttspickup 1978, Golf 1983, 911 1971
Insta: Rm_engrg
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilder & film » Konst
Du måste logga in eller registrera för att svara

Härligt

sprängskiss a la 3d
Den första installationen som jag gillar 
Denna är också ball men samtidigt tragisk 
Denna skulle jag kunna tänka mig åka till jobbet i 
buss ball

Min VW "konst"
Ett urkapat tak efter Norrland fixat soltak, den runda ringen kommer av att det legat en fälg på taket 
Thanks, hänger i garaget nu 

Nice.. 
Konst eller möbel ? "allt med vw är konst".... Ett sådant bord hade varigt hur coolt som helst.
Fast de ska inte vara målat - sen kan de ha mer delar, Tex. Remskiva och insugningsrör... (tycker jag) 
Konst är svårt,vore det lätt vore det ingen konst... 
Detta är med konst - fast många här säkert har haft ett av kapat tak liggandes på garage golvet... 
"Eller" en kaross hängandes upp och ner... 
why?bilar kör man med!
Konst på havets botten - ett fint kryp in rev för småfisk och krabbor...
1960s VW bus, multiple scale model parts, action figures
Art Gallery of Hamilton
Inte riktigt VW-relaterat kanske men har lätt för att falla för det udda,duktigt hantverk..googla gärna och upptäck en duktig hantverkare med sjuk hjärna.. 
Nu är väl Rob. Williams en av bilvärldens mest kända konstnärer... Skapade ju Rat fink figuren åt Ed "big daddy" Roth på 60-talet. Kolla upp tidningen Juxtapoz som han startade i modern tid.
-Han körde även primad 32 roadster i LA på 80-talet vilket var mkt "udda" då.
Jamen då tar vi väl 2 till då.. 
Ja Robert e väl top of the top när de kommer till konst inom bilvärden, får väl passa på och stila lite oxå med att säga att Robert e en god vän till mig och min fru. Men jag vill passa på å tipsa om en annan nära vän(som flera förhoppningsvis redan känner till) Keith Weesner.

Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilder & film » Konst
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.