Sommaren 2013 drabbades jag av en sjukdom som nu mer och mer tar över mitt liv
Min bror och hans flickvän lånade ut en av sina bubblor och jag och mina två söner följde med till Airmeet och därefter hamnade vi på BugMeet
Bland allt trevligt folk på dessa träffar började sjukdomen göra sig påmind och i september 2013 köpte jag mig en early bay 71a som skulle bli ett fler års projekt
Allt spårade ur och Fahrvergnugen West vår crusing, FanFest, BugRun, Wänerträffen, AirMeet, BugsFunny, BugMeet och Fahrvergnugen West höst crusing avverkades under 2014 i ett rasande tempo
Som om detta inte räckte så införskaffades en bubbla 62a i dec 2014 och jag började samtidigt inse att kampen mot sjukdomen var förlorad
Nu är jag inte särskilt ledsen för detta eftersom jag under denna tiden har träffat helt underbara människor på alla träffar runtom i landet och här på Boxerville
När 2015 nu är runt hörnet ser jag framför mig ännu en trevlig VW sommar med nya och gamla vänner
Och nu kvarstår bara att önska alla er andra som tydligen också har drabbats av VW sjukan en God Jul och ett Gott Nytt År 
Early Bay 71a "Polisbussen", Bubbla 61a, Bubbla 62a ratlook R.I.P
Mitt typ-2 virus bröt ut ca 2008 då pappa drog hem 68an och jag blev stört förälskad, men det värsta är att det fortsätter att tillta... undrar hur detta ska sluta...