Tänkte summera min helg på BR i några korta meningar!
Störst behållning
Att få hänga med dalagänget, enköpingsgrabbarna samt med figurerna på swappet igen!
Roligaste minnet:
Jag har letat efter en pump till min B1L Eber under en tid. En ny kostar 2000-1800 så det är ingen kul utgift för en så liten sak. Vad händer då...? en kille från Polen rotar i mina försäljningslådor och drar upp en pryl och frågar vad jag skall ha för den? Dra på trissor, det är ju en eberpump. Jag får ta tillbaka den och erkänna att den inte är tillsalu
Coolaste bilarna:
Mattias barndoor och den där splittbubblan med MAG-kompressor monterad på en 25hk. Synd att jag inte han kolla så mycket på Mattias barndoor bara. Vart tog han vägen?
Årets diskussion:
Vad skulle man göra med flygspanarbarndooren egentligen om det var ens egen?
Årets "ja varför inte":
När Goopher glider runt i kostym och slips...
Det visade sig att han kom direkt från studentfirande dock så det var ingen nyriktad stilidé för Bugrun.
Haveri:
Jag körde förbi en husvagn på E4 söderut och hörde då jag passerade den hur det skramlade och rasslade. Garvade lite för mig själv och trodde att de glömt att dra upp stödhjulet... döm om min förvåning när jag kom till Jönköping och saktar ned lite och hör att det är jag som skramlar... Det blev att vika av vägen och binda upp avgasröret till Ebern med ståltråd. Det måste ha vart lite fyrverkeri efter bilen på E4
Årets flopp:
Så få deltagare till dragracingen.
Årets sköna känsla
Att mina barndoorpickissidor hamnade hos någon som har en barndoorpickis och inte hos någon utländsk trader.
Årets inköp:
4 lysrör, två reflexer till min barndoor och en hoodie.
Godast:
Mats whiskeysås
Känslan i magen då jag kom hem...
-Jag vill ha ut min barndoor nästa år.
-Jag vill åka på mer träffar - det blir nog summermeet i Danmark
-Måste åka upp och hälsa på i Dalarna snart.
Vi syns i sommar på någon träff därute!