Tjena!
Tänkte ta och presentera mitt nya projekt, dela med mig av vad som sker, mina tankar & ideér.
Många känner säkert igen den redan, och Demian har gjort ett grymt förarbete på den och fixat till ett gott stuk redan! 
Nu blir det min uppgift att fullfölja och få ut denna vagn som jag förövrigt blev tvärsåld på första gången jag såg!!
Det kommer inte vara något supertempo dessvärre nu i början då jag är nybliven farsa och husägare.
Och prio ett just nu är att få ordning i huset innan jag börjar skruva i garaget, men sedan ska jag försöka uppdatera allt eftersom något spännande sker.
Men kan vara bra med en tråd så jag får något gjort på min fina gröna stövel!
Jag har mycket planer, och stuket utvändigt är i princip redan klart, kommer väl bli lite utsmyckning och mindre ändringar.
Ska börja med att svetsa klart allt i lastutrymmet till en början, samtidigt som jag ska göra ordning en 1500a enkelportare som ska bli en driftsäker orginalsnurra.
Troligen blir de att bygga en något skrämd motor vid sidan av allt eftersom också, men först blir de att samla delar till det som ligger långt fram i priolistan.
Målet är att först och främst bara få den reggad, besiktad och körbar!
Och hoppas jag får ihop allt så jag kan åka buss något alls till sommaren. Men med lite flyt borde det gå vägen! 

Ett väldigt bra utgångsprojekt och med stor potential att bli redigt grym! Men det saknas en hel del smått och gott.
Så kommer troligen upp en sökestråd på prylar sedan.
Hur som, ser fram emot att få ratta egen Splitbuss framöver!
Och om någon skulle ha gamla kort på Graningeverken bussar får ni gärna höra av er. 
Trevlig helg!
/ Sebastian "Spaan" Spaanheden
Volks Of Hälsingland
East Coast Meet #4 - 9-11 Augusti 2019
nice. klart man vill se fortsättningen på detta!!!
undrar vem som kom på det ?