Fantastiskt! 
Det stämmer inte, för jag vill också ha världsherravälde, enorma mängder kapital samt god mat och dryck!
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Projekt » UMF Bussen
Sidor Föregående 1 2 3 4
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fantastiskt! 
NAAAZ!!! Fan va fint! 
Galet snyggt, Keep up the good work nu så den blir klar...
/foppa
Fan va fränt 
Nu börjar höstmörkret på att komma så dags för en grövre garagestädning och omflyttning i garaget. Planen är att färdigställa bussen och frakta över den till volksworld show i slutet av mars 
Grymt med graffitilack, förarsidan vart jäkligt snygg 
asså den är så snygg så man blir rastlös i benen
äntligen 
Jaha händer det nåt? Jo det går faktiskt sakta framåt. Bärarmarna med nya stötdämparfästen är klara och på plats,stötdämparna och styrstag ditsatta men håller på och jävlas lite med hjälpstyrarmen som inte vill "bottna" den sista millimetern så att bulten går att dra i utan gängsallad.
Volksworld är ute ur bilden pga kostnaderna men drömmen lever kvar så kanske ett annat år. Anmälde mig till custom motor show i jönköping men dom har inte meddelat varken bu eller bä. Däremot ska den stå på motormässan hemma i östersund den 23-24 maj så det får bli målet. Nästa garagekväll ska den sänkas ner på backen för att kolla om notchningarna i ramen räcker till för styrstagen
Bra jobbat garage kompis!!!!! 
Nu är det dags för garagesäsong igen och den här vintern SKA bussen bli klar. Den är i princip färdig under och jag har påbörjat inredningen. Motorn har varit ur för packbox och kopplingsbyte mm
Framvagn klar
Sen var det ju det här med för många projekt 
Påbörjad golvläggning
Utställd på motormässan 2015
visst är det dina tre ifrån vänster? äger du bubblan med ?
Men dina bilar kan man inte kalla mainstream i alla fall
Den där bussen kändes som om den aldrig kunde bli cool, nu har du totalt överbevisat att det kunde den visst bli 
Bubblan ägs av en kompis från Norge. Rodden var min men vi lottade ut den och skänkte pengarna till välgörenhet. Nu förädlades den vidare av en kompis och hans tjej
Nu har det dragits igång med den här på nytt. Till våren ska den rulla. Påbörjat inredningen,ljudbygge mm
Härligt 
Hur går det med den här Marcus? Får vi se den på sommarens träffar? 
Sidor Föregående 1 2 3 4
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Projekt » UMF Bussen
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.