1

Då jag inte kom iväg till Mantorp passade jag på att ordna en egen träff här hemma.
Det var tur att jag inte annonserat så mkt då det blev fullt på en gång.
Jag hade iaf tur med vädret.

Post's attachments

DSC01238.JPG, 200.37 kb, 1024 x 768
DSC01238.JPG 200.37 kb, 268 downloads since 2011-06-11 

Ducati Monster 1200S

2

Default/lol

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

3

ICQ/ag  Default/lol  ICQ/ag  Default/lol

ICQ/af

Min blogg:www.50split.wordpress.com
Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden

4

bra initiativ!  ICQ/ag

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

5

Bra uppslutning med bilar, men kanske lite ont om folk? ICQ/ab

Själv firade jag Bug Run genom att sätta upp hyllor i mekgaraget och konstatera att kopplingen har fastnat (igen) på Notchen.

6

fan man har inte så långt till krylbo. dessutom fattas det ju några vattenkylda bilar för "rätta" bugrunkänslan. kika över kanske? du och jag jerry och får vi tråkigt kan vi leka skrubbleken?

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

7

Som vanligt kom inte heller jag iväg. Men jag tog en Norrlandsdynamit och fick igång en 82as luftkuld pickup!  ICQ/ad

Mod ä va den fege ta te när´n int törs

8

alltså vi dricker en massa alkohol och en gömmer sig i en skrubb. den andra ska gissa vem som fattas!

militärhistoriskt intresserad och samlare av svensk militaria t o m 1945. har du nåt? pm:a!

9

Om inte muhammad kommar till berget, måste berget komme till.... Default/lol

Vw typ1 55,Vw typ1 56 fd callooker(SÅLD), Vw typ1 57 ladugårdsfynd från Nässjö (såld), Vw typ1 57 Öfund ifrån Samsö (DK) 4200 mil, Vw typ1 61,  Vw golf I Öfund ifrån Samsö (DK) 1720mil (såld), vw typ2 t2 71 högtak(såld)

10

Vilken natt. Tältet var lite för trångt. Och det prasslade i skogen så jag vågade inte sova. Men idag är det dags för utställning. Jag har alla tre bilarna anmälda i olika klasser och har stora förhoppningar att plocka hem nån pokal.  ICQ/ab   ICQ/ad

Ducati Monster 1200S

11

jerry skrev:

Vilken natt. Tältet var lite för trångt. Och det prasslade i skogen så jag vågade inte sova. Men idag är det dags för utställning. Jag har alla tre bilarna anmälda i olika klasser och har stora förhoppningar att plocka hem nån pokal.  ICQ/ab   ICQ/ad

hahaha  Default/lol  bästa inlägget på länge! ny tradition kanske?

12

Haha!!

13

Hur var swapet då hitta du några fynd, lr var det bara sånt som du sett förut Default/hmm

______\,,,/__________________\,,,/__________________\,,,/________
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o]  Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

14

Johan W skrev:

Hur var swapet då hitta du några fynd, lr var det bara sånt som du sett förut Default/hmm

Det var mest sånt jag sett förrut. Och vilka priser sen! Han måste tro att det är guld i delarna.

Ducati Monster 1200S

15

jn skrev:
jerry skrev:

hahaha  Default/lol  bästa inlägget på länge! ny tradition kanske?

Går det bra på utställningen så måste man ju nästan köra en gång till iaf så man kan försvara vinsten. Men, vi får se.

Ducati Monster 1200S

16

Fan vad kul! Ha ha ha... Hade du något band som spelade?  ICQ/ab

Motala

KG Cab -67, Bay -68, Bay -72, Westy -78, 2 x Typ 1 -67, Typ 1 -70 (Volvo PV -57)

17

Vilket antiklimax! Det var för få bilar i varje klass, så utställningen blev inställd.  Default/yikes

Ducati Monster 1200S

18

Kom precis hem från bug run,  men du verkar haft minst lika trevligt ICQ/ab kul inlägg Jerry

19

Default/lol

20

Har du några bilder på Miss Bug Run Korskrogen?

Buy the ticket, take the ride... - HST

21

Hon smet kanske?

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

22

HenrikL skrev:

Bra uppslutning med bilar, men kanske lite ont om folk? ICQ/ab

Själv firade jag Bug Run genom att sätta upp hyllor i mekgaraget och konstatera att kopplingen har fastnat (igen) på Notchen.

kanske skulle motionera notchen lite oftare... till festplats krylbo!

23

Default/lol

Bästa inlägget på länge !!

You´ll never know...