Då jag inte kom iväg till Mantorp passade jag på att ordna en egen träff här hemma.
Det var tur att jag inte annonserat så mkt då det blev fullt på en gång.
Jag hade iaf tur med vädret.

´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage

Det blev kübel till hessisch så inget taxiåkande. 2026 må det bli barndoor! Annars får det bli taxi, för dit ska jag!
Tel 07noll357185ett
Bergmeister im Oldtimer Oldspeed Club chpt Sweden
bra initiativ! 
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062 typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058 typ1 oval-56 "Maximiliam" vilande tråd.:-(
Bra uppslutning med bilar, men kanske lite ont om folk? 
Själv firade jag Bug Run genom att sätta upp hyllor i mekgaraget och konstatera att kopplingen har fastnat (igen) på Notchen.
fan man har inte så långt till krylbo. dessutom fattas det ju några vattenkylda bilar för "rätta" bugrunkänslan. kika över kanske? du och jag jerry och får vi tråkigt kan vi leka skrubbleken?
Som vanligt kom inte heller jag iväg. Men jag tog en Norrlandsdynamit och fick igång en 82as luftkuld pickup! 
alltså vi dricker en massa alkohol och en gömmer sig i en skrubb. den andra ska gissa vem som fattas!
Om inte muhammad kommar till berget, måste berget komme till.... 
Vilken natt. Tältet var lite för trångt. Och det prasslade i skogen så jag vågade inte sova. Men idag är det dags för utställning. Jag har alla tre bilarna anmälda i olika klasser och har stora förhoppningar att plocka hem nån pokal.

Vilken natt. Tältet var lite för trångt. Och det prasslade i skogen så jag vågade inte sova. Men idag är det dags för utställning. Jag har alla tre bilarna anmälda i olika klasser och har stora förhoppningar att plocka hem nån pokal.
![]()
hahaha
bästa inlägget på länge! ny tradition kanske?
Haha!!
Hur var swapet då hitta du några fynd, lr var det bara sånt som du sett förut 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
Hur var swapet då hitta du några fynd, lr var det bara sånt som du sett förut
Det var mest sånt jag sett förrut. Och vilka priser sen! Han måste tro att det är guld i delarna.
jerry skrev:Vilken natt. Tältet var lite för trångt. Och det prasslade i skogen så jag vågade inte sova. Men idag är det dags för utställning. Jag har alla tre bilarna anmälda i olika klasser och har stora förhoppningar att plocka hem nån pokal.
![]()
hahaha
bästa inlägget på länge! ny tradition kanske?
Går det bra på utställningen så måste man ju nästan köra en gång till iaf så man kan försvara vinsten. Men, vi får se.
Fan vad kul! Ha ha ha... Hade du något band som spelade? 
KG Cab -67, Bay -68, Bay -72, Westy -78, 2 x Typ 1 -67, Typ 1 -70 (Volvo PV -57)
Vilket antiklimax! Det var för få bilar i varje klass, så utställningen blev inställd. 
Kom precis hem från bug run, men du verkar haft minst lika trevligt
kul inlägg Jerry
Har du några bilder på Miss Bug Run Korskrogen?
Hon smet kanske?
Bra uppslutning med bilar, men kanske lite ont om folk?
Själv firade jag Bug Run genom att sätta upp hyllor i mekgaraget och konstatera att kopplingen har fastnat (igen) på Notchen.
kanske skulle motionera notchen lite oftare... till festplats krylbo!
Bästa inlägget på länge !!