Hej!
Jakob heter jag, 17 bast o bor i jönköping.
i somras fick jag upp ögonen för en enligt mig riktigt fin bil
det är en bubbla 1302S - 72. Inte av den äldre modellen, så många av er tycker säkert att det knapppt räknas som en bubbla!
Iaf, innan detta har jag ALDRIG hållt på med bilar eller dylikt, så blev verkligen en helt ny upplevelse, väldigt roligt absolut!
hittils har jag bytt bromsok och skivor fram mot helt splitternya, de tar perfekt nu 
Jag har också fixat till motorn med bland annat ny bränslepump, går riktigt fint även på tomgång.
även bytt ljuddämpare då det var stora hål i den gamla....
med mer.
NU har jag kommit fram till ett "problem". Det som står mellan mig och besiktningen just nu är att svetsa LITE rost under vänster framsäte och trösklar. ( plus nya däck, backspeglar osv men det löser jag ) jag kan absolut ingenting om svetsning, så även om jag möjligtvis skulle kunna ha tillgång till svets så skulle jag ändå inte kunna gör det själv.
Det jag alltså undrar över är om någon vet någon som känner någon som gärna hjälper till att svetsa lite, inte speciellt mycket jobb. Jag betalar självklart en rimlig summa, men vill helst inte gå till typ mekonomen då jag antar att de är fruktansvärt dyra? I värsta fall får jag väl göra det.
Så känner ni någon så får ni gärna höra av er, inom småland helst men går ju o köra runt bilen
bjuder på lite bilder, detta är dock innan en del "uppgraderingar" t.ex ljuddämparen.