Körde till kungälv på konghallavägen eller vad den heter. Sgå en beige/brun oval, blå buggy samt en blå ghia med klös i! 
102 2011-06-07 13:00:18 Senaste redigerad av Berg (2011-06-07 13:06:29)
En Brun Beige Bay ståendens på Vallen intill sjön i söndags.
Och igår vid Båtgården i Lidköping 2 st fyrkanstbussar.
1 st mörkblå/ljusblå
1 st vit högtakare och som hade en extra växellåda liggandes. (killen skulle surfa såg det ut som)
Oval-55 (släktbilen)
Splittbuss -64 dubbeldörr 11w
BMW 320D Touring M-Sport XDrive -21
En Brun Beige Bay ståendens på Vallen intill sjön i söndags.
Och igår vid Båtgården i Lidköping 2 st fyrkanstbussar.
1 st mörkblå/ljusblå
1 st vit högtakare och som hade en extra växellåda liggandes. (killen skulle surfa såg det ut som)
Den där går ju inte att ta miste på... Det måste vara TB från Enköping som är ute med "två nyanser av brunt".

söder i gävle, nära maxim.
har stått en krämvit 60talare på samma ställe.
Svängde ut en vit/beige äldre typ 1 idag uppe i södra Bomhus, lite dålig på årsmodeller med de va gamla lysen.. en 59? Orginalare med takräcke.
Jag var ute med husvagnen och campade på Filsbäcks camping strax öster om Lidköping förra helgen och tänkte jag skulle ägna mig åt ”some serious VW spotting” – men förhoppningarna kom på skam
… Mycket få Wolfsburgprodukter vågade visa sig när jag kom åkande i mitt amerikanska vrålåk från –62
. Men…
…jag såg åtminstone en fin ljusblå 1302:a från –72 parkerad utmed landsvägen i Sparlösa på västgötaslätten i lördags 4/6 och jag mötte även en ljusgul mycket fräsch typ1 1500 -68 cab i Skene i söndags 5/6. En bil som enligt bilregistret haft endast en ägare sedan ny
!
, . .·´¯`·.. ><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
Röd vit bay på shell i katrineholm 
´´´´´´/""\´´´´´´´´´´´´´´´´´´´/""\ ´´´´´´´´´´´´ ´´´´´/""\ ´´´´´´´
Typ 1 -51 Rod [o\!/o] Typ 1 -65 Slammed _(o\!/o)_
Ruff Time Monster Truck Youtube
Ruff Time Monster Truck Homepage
kört från jönköping till halmstad bara en vw och då på en biltranspport med pressäning över dragen av en volvo!
Körde om en mörkgrönmetalic taksänkt typ-1'a igår vid Furuvik bort mot Gävle, stog på en busshållplats... hoppas den inte behövde hjälp kom på de sedan men hade tyvärr inte tid att stanna iaf 
Körde om en mörkgrönmetalic taksänkt typ-1'a igår vid Furuvik bort mot Gävle, stog på en busshållplats... hoppas den inte behövde hjälp kom på de sedan men hade tyvärr inte tid att stanna iaf
Det är John från älvkarleby! Han fick soppatorsk

Sågs för ett tag sedan

http://www.youtube.com/user/barndoorbarnfind
Jag försöker bara mig själv, men inte inför barnen!
MrIcka skrev:Körde om en mörkgrönmetalic taksänkt typ-1'a igår vid Furuvik bort mot Gävle, stog på en busshållplats... hoppas den inte behövde hjälp kom på de sedan men hade tyvärr inte tid att stanna iaf
Det är John från älvkarleby! Han fick soppatorsk
![]()
Ah, då hade jag ändå inte varit till någon hjälp... 
Såg en skönt sänkt svart bubbla med 4 välstuvade pers i utanför Rögles hemmaarena innan idag.
Rust-Eez eller vad där stod på dörren.
Läcker som fan.
Det e Fredrik och Ingmars bubbla dom e från stan.
Du får be dom lägga upp någon bild.
Såg läcker ut på avstånd.
Du får be dom lägga upp någon bild.
Såg läcker ut på avstånd.
och under reportage finns den med..
Ett oval projekt (vägen mellan malmö och landskrona)
och en snygg bay i Malmö
Yamaha DT50MX -89, Scrambler Edition "Gorm"
Dune Racer - a PC game
- "rost kan komma snabbt men patina kommer med tiden"
Gladheims VW
Den gröna spottade jag i slutet av maj mellan sthlm och uppsala! 
Den gröna Bayen spottade jag i söndags f.m mellan Nypan-STHLM, Bayen på väg söderut! 
Haha, undrar om inte det var den gröna jag mötte på E4, utanför Skillingaryd igår eftermiddag / kväll på väg söderut?
/ MrSpock
VW typ 1 - 68

En Vit typ 1a bakom min vid sörbygatan gävle!
Vit Baybuss på väg 150 mellan Torup o Falkenberg i förmiddags
Den gröne är Lelles buss. Han är inblandad i VW Camper Cookbook bl.a. och de var nog på väg ned till Bad Camberg när ni såg dem 
http://www.dalademokraten.se/Borlange/I … i-Torsang/
haha, coolt