Hallojj,vill ha tag i en vindruta upp till 57 samt bakrutorna till en splitbubbla,ring,mejla,smsa,eller pma. 070-3866351 christian
Typ1 -64
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Delar köpes » Rutor till typ 1 split köpes
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hallojj,vill ha tag i en vindruta upp till 57 samt bakrutorna till en splitbubbla,ring,mejla,smsa,eller pma. 070-3866351 christian
Om du inte "måste" ha originalmärkningen på rutorna, kan du be en bilglasfirma skära till lamellglas, det gjorde jag till min 50:a (för många år sedan...-).
Edit, -vill minnas att storleken på 50:ans framrutan inte riktigt är "samma" som senare ?
Kolla annars med Veterania i Söderköping, som säljer rutor för veteranbilar....
Om du inte "måste" ha originalmärkningen på rutorna, kan du be en bilglasfirma skära till lamellglas, det gjorde jag till min 50:a (för många år sedan...-).
Edit, -vill minnas att storleken på 50:ans framrutan inte riktigt är "samma" som senare ?
Kolla annars med Veterania i Söderköping, som säljer rutor för veteranbilar....
Okej tackar för tipset,men bakrutorna är väl inte helt plana va,plåtkanten ser lite välvd ut?nån som vet detta?
Bakrutorna är helt plana, bad nyligen en glasmästare skära till nya åt mig å de funka fint att montera
Bakrutorna är helt plana, bad nyligen en glasmästare skära till nya åt mig å de funka fint att montera
Låter bra det,tackar
Men om nån har en vindruta,gärna med gummilist så hojta till 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Delar köpes » Rutor till typ 1 split köpes
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.