Hallå!
Jag har fått lite förfrågningar om BV-prylar inför hösten/vintern. Ville kolla med alla här om det finns intresse för en produktion kläder, och vad skulle i så fall mest falla herrskapet på läppen?
Tack på förhand för er input! / Jonas
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Boxervilleprylar höst & vinter 2014/2015
Hallå!
Jag har fått lite förfrågningar om BV-prylar inför hösten/vintern. Ville kolla med alla här om det finns intresse för en produktion kläder, och vad skulle i så fall mest falla herrskapet på läppen?
Tack på förhand för er input! / Jonas
Mössor. Hoodies tjejlinnen å barn tshirt. Vet att de inte går å få allt men de e önskemål iaf :-)
T-shirt i en bra tjock kvalitet som går att slita på..kvalitet viktigare än pris.. 
Diverse BDSM kläder så man kan "representera"... annars börjar det bli kallt åt den kala skallen så mössa vore fint 
Japp, mössa har jag hört från fler forumanhängare
En sådan får det bli!
Pin med B-ville loggan på? Eller broderat tygmärke?
Svetståliga arbetshandskar
Nä men bra t schirt med ryggtryck! Varför alltid på framsidan?
T-shirt i en bra tjock kvalitet som går att slita på..kvalitet viktigare än pris..
Håller med Pompejus hellre lägger jag lite extra och får en bra kvalitet. Ziphood står högt på önskelistan också. Ryggtryck är bäzzda. Ang mössorna så vore det kanske bra med större storlekar också "en storlek passar alla" är det värsta jag vet dom blir alltid för små efter en tvätt.
T-shirt helt klart. Kan man inte få för många av. tyck på rygg är gött
Mössa absolut.
Kanske ett val med hur många klibbor man vill ha, styckpris.
T-shirt är intressant!
En snygg gubbkeps att värma skallen med i höst kanske...
Jag tycker kvaliteten på senaste t-shirten var bra. Jag har använt den mycket och den har hållit färg och form. Jo jag har tvättat den ibland också:-). Jag har gärna fler såna.
Jag tycker inte att kvalitén på sponsor T-shirten var den bästa.
Jag beställde XL, det har jag alltid på tröjor, den var liten när den var ny, men efter nån 40c tvättar så blev det en magtröja.
Och jag är inte så snygg i magtröja... 
Så nu ligger den längst ner i tröjhögen och kommer sällan upp till ytan.
Det var kanske min tröja som var ett måndagsexemplar?
kvallan va bra men storlekarna va i de minsta laget hehe de håller ja med om
T-shirt med ryggtryck och mössa, absolut!
Eller varför inte en snygg "mekarskjorta"?
Mvh
Vwgoran
Jag tycker inte att kvalitén på sponsor T-shirten var den bästa.
Jag beställde XL, det har jag alltid på tröjor, den var liten när den var ny, men efter nån 40c tvättar så blev det en magtröja.
Och jag är inte så snygg i magtröja...
Så nu ligger den längst ner i tröjhögen och kommer sällan upp till ytan.Det var kanske min tröja som var ett måndagsexemplar?
Nja.. dom var nog lite små i storleken.. jag körde M och det är först efter 10kg dropp under sommaren som den sitter bekvämt..
Tycker det vore lite skoj med prylar istället för kläder, men det kanske blir svårt 
Kaffemugg.
Om man tex använder spreadshirt så kan man lägga upp allt möjligt i en webshop genom dom. 
kaffemugg tycker jag vwerkar bra..
Gråa handdukar.. för det blir dom ju endå
boxerwille ölöppnare.. en billig variant som kan sprida sig.. går gifetvis att öppna anndra icke alhoohohol haltiga drycker med den hick,,också.. 
Jag skulle också uppskatta barntröjor utöver det som redan nämnts. Det skulle vi i alla fall shoppa åt våra ungar 
Vart är klibborna??
Tycker alla lägger fram fina förslag. Allt är sånt där "bra att ha" !
Men visst, hoodie, mössa är fina grejer!
Sedan vill jag ha en omröstning på att få bild på Lasslo i magtröja.
Vart är klibborna??
-1 på den 
Vart är klibborna??
Nä, det vill du inte... Det hade varit en obehaglig upplevelse för alla inblandade 
Boxerville » Babbel / offtopic » Boxervilleprylar höst & vinter 2014/2015
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.