Välkommen till Turbomike på chili con carne lunch vid 14-tiden, där vi som vanligt tjatar om sommarens höjdpunkter och lågvatten märken..........
Vi kör som förra året.
Men i år ska jag minsann vara med ! 
å fan va bra du taajmaaaa in datumet iaf! går på långledigt torsdagen innan! jag glider förbi!
Bob-Notchback 1500S -65
Instagram: bob.turri
Er kan man alltid lita på! 
Om det klaffar med jobb och andra oväsentligheter så dyker nog jag upp.
Välkommen att kolla in de norra delarna av Hälsingland(om det inte dyker upp några oväsentligheter före.......) 
Klart man måste dyka upp igen! Är de några som stannar över natten? Eller ni kanske vill sparka ut alla vid 11a snåret!
Å andra sidan är de inte varje gång man får gasa gammal v6a utan ljuddämpare 07.30 på en söndagmorgon. 
Volks Of Hälsingland
East Coast Meet #4 - 9-11 Augusti 2019
Gräsmattan är nyklippt så t.o.m din bil kan stå där.......
Ähh, inte fasen sparkar vi hem nån som vill campa på gården!
Det blir ingen morgonrevelj med Laura i år men det finns andra rullande musikinstrument på ägorna.
Välkommen!
Kom på att jag inte har lämnat någon vägbeskrivning utifall utomsocknes folk vill dyka upp!
Söderifrån: sväng av E4 vid Hudiksvalls gamla flygfält, mot Bergsjö, förbi Ilsbo ca 3-4 km, vä vid skylt Hogland (VW skylt vid vägen) åk tills en massa VWs dyker upp på vänster, framme!
Norrifrån, vänd beskrivningen upp och ner! 
Om det klaffar med jobb och andra oväsentligheter så dyker nog jag upp.
Dyker du upp?? Har en remskiva som du kanske vill ha tillbaka? Kan sladda förbi med den å sparka lite bakdäck.
11 2014-08-29 17:05:39 Senaste redigerad av Helsings Smedja (2014-08-29 17:09:03)
Nä han kommer inte. Det var för långt att åka från Kongo för en grillkväll i Ilsbo sa han...
Jag kan ta skivan till honom iaf och du åker pickup dit annars kan du hålla dej hemma Lundén! :-P
Jaa de ä ju som typiskt. Att det ska vara så långt TILL Ilsbo? Den gode Löf blir nog utan remskiva då, iaf om jag ska åka plocka upp bil
Sofforna på omklädning (å där har dom varit ett tag..) skulle få skinn till veckan iaf. Plötsligt händer det.
jaja..undanflykter hela tiden...
Jag kan nog ta remskivan ändå. Ses imorrn ! 
Jo, det dök tyvärr upp något oväsentligt... 
15 2014-08-30 12:01:57 Senaste redigerad av EDman (2014-08-30 12:02:19)
Har blivit med hosta, snuva och feber
så kan inte komma även fast jag vill. Ha det så trevligt! 
Men stackars liten då.......
Vi hade det bra ändå men saknade sällskapet, krya på dig!
Tack till alla som kom! 
Tack själv och trevligt projekt du skaffat dig. Kul med fler flakbilar i byn. Att den inte hade keps var ju ännu trevligare
Trevligast av allt är nog timmarna med svetsen du har framför dig
Säger som Gunde: Ingeting är oooomöjligt!
Tackar för en mycket trevlig eftermiddag ! 
Turbomike: haha skadeglädjen är den bästa va? borde åkt dit å nyst på er istället för å stannat hemma
Jahaja du har skaffat dig en kepslös picka?! när var hur?! BILDER PÅ DET! 
Tack så mycket! Som vanligt en mycket trevlig dag med gänget! 
Volks Of Hälsingland
East Coast Meet #4 - 9-11 Augusti 2019
Jaa, vad säger man, sömn är överskattat när det gäller bilhobbyn!
Pickan är min farfars gamla bil som legat uppåner i en myr sen annu dazumal........
Edman: hosta i en påse och spar till nästa träff!
Gunde är kung!!!
Förresten EDman, foton finns på Helsings projekt sida, studera.........