1

Välkommen till Turbomike på chili con carne lunch vid 14-tiden, där vi som vanligt tjatar om sommarens höjdpunkter och lågvatten märken..........
Vi kör som förra året.

Typ 2 -66 fd.militärambulans"höghuset", Typ 2 -71, Golf -88 rallybil,  Golf syncro -86, VW sandloppa m.fl.

2

Men i år ska jag minsann vara med !  ICQ/af

You´ll never know...

3

å fan va bra du taajmaaaa in datumet iaf! går på långledigt torsdagen innan! jag glider förbi!

Twin Peak Boxers

Bob-Notchback 1500S -65

Instagram: bob.turri

4

Er kan man alltid lita på!  ICQ/ad

Typ 2 -66 fd.militärambulans"höghuset", Typ 2 -71, Golf -88 rallybil,  Golf syncro -86, VW sandloppa m.fl.

5

Om det klaffar med jobb och andra oväsentligheter så dyker nog jag upp.

Buy the ticket, take the ride... - HST

6

Välkommen att kolla in de norra delarna av Hälsingland(om det inte dyker upp några oväsentligheter före.......)    ICQ/ab

7

Klart man måste dyka upp igen! Är de några som stannar över natten? Eller ni kanske vill sparka ut alla vid 11a snåret!
Å andra sidan är de inte varje gång man får gasa gammal v6a utan ljuddämpare 07.30 på en söndagmorgon. ICQ/ad

820KUSTOM
Volks Of Hälsingland
East Coast Meet #4 - 9-11 Augusti 2019

8

Gräsmattan är nyklippt så t.o.m din bil kan stå där.......  Default/lol
Ähh, inte fasen sparkar vi hem nån som vill campa på gården!
Det blir ingen morgonrevelj med Laura i år men det finns andra rullande musikinstrument på ägorna.  ICQ/ag
Välkommen!

9

Kom på att jag inte har lämnat någon vägbeskrivning utifall utomsocknes folk vill dyka upp!
Söderifrån: sväng av E4 vid Hudiksvalls gamla flygfält, mot Bergsjö, förbi Ilsbo ca 3-4 km, vä vid skylt Hogland (VW skylt vid vägen) åk tills en massa VWs dyker upp på vänster, framme!
Norrifrån, vänd beskrivningen upp och ner!  Default/lol

10

Löf skrev:

Om det klaffar med jobb och andra oväsentligheter så dyker nog jag upp.

Dyker du upp?? Har en remskiva som du kanske vill ha tillbaka? Kan sladda förbi med den å sparka lite bakdäck.

11 Senaste redigerad av Helsings Smedja (2014-08-29 17:09:03)

Nä han kommer inte. Det var för långt att åka från Kongo för en grillkväll i Ilsbo sa han...  ICQ/ad 

Jag kan ta skivan till honom iaf och du åker pickup dit annars kan du hålla dej hemma Lundén!  :-P

You´ll never know...

12

Jaa de ä ju som typiskt. Att det ska vara så långt TILL Ilsbo? Den gode Löf blir nog utan remskiva då, iaf om jag ska åka plocka upp bil ICQ/ac  Sofforna på omklädning (å där har dom varit ett tag..) skulle få skinn till veckan iaf. Plötsligt händer det.

13

jaja..undanflykter hela tiden...  ICQ/ae  Jag kan nog ta remskivan ändå. Ses imorrn ! ICQ/ab

You´ll never know...

14

Jo, det dök tyvärr upp något oväsentligt... ICQ/ae

Buy the ticket, take the ride... - HST

15 Senaste redigerad av EDman (2014-08-30 12:02:19)

Har blivit med hosta, snuva och feber  ICQ/am  så kan inte komma även fast jag vill. Ha det så trevligt! ICQ/ab

16

Men stackars liten då.......  Default/lol
Vi hade det bra ändå men saknade sällskapet, krya på dig!
Tack till alla som kom!  ICQ/ab

17

Tack själv och trevligt projekt du skaffat dig. Kul med fler flakbilar i byn. Att den inte hade keps var ju ännu trevligare ICQ/ab Trevligast av allt är nog timmarna med svetsen du har framför dig ICQ/ag Säger som Gunde: Ingeting är oooomöjligt!

18

Tackar för en mycket trevlig eftermiddag !  ICQ/ag

Post's attachments

Endofilsbo.JPG, 499.56 kb, 1960 x 1102
Endofilsbo.JPG 499.56 kb, 175 downloads since 2014-08-31 

You´ll never know...

19

Turbomike: haha skadeglädjen är den bästa va? borde åkt dit å nyst på er istället för å stannat hemma  ICQ/ag Jahaja du har skaffat dig en kepslös picka?! när var hur?! BILDER PÅ DET! ICQ/af

20

Tack så mycket! Som vanligt en mycket trevlig dag med gänget!  ICQ/af

820KUSTOM
Volks Of Hälsingland
East Coast Meet #4 - 9-11 Augusti 2019

21

Jaa, vad säger man, sömn är överskattat när det gäller bilhobbyn!   Default/lol
Pickan är min farfars gamla bil som legat uppåner i en myr sen annu dazumal........
Edman: hosta i en påse och spar till nästa träff!  ICQ/ag
Gunde är kung!!!

22

Förresten EDman, foton finns på Helsings projekt sida, studera.........