Har inte haft någon projekttråd innan, mest för att det inte blir några extremjobb på de jag har, men är lite sugen på att skriva några rader
Nu har jag köpt på mig en grön dubbelhytt, gammal domänverks pickup, från -73 som jag ska fixa iordning. Lite svets, en aning sänkning, andra hjul osv
Köpte den nybesiktigad, så jag ska använda den mestadels. Köpte den av Lill Danne på forumet, som i sin tur köpte den av Nosslin. Så det finns en gammal projekttråd
Gammal bild på pickupen som jag hittade på forumet.
Dagen för köpet var i Gävle, och typ den varmaste dagen på året, påvägen mot Falun trodde jag det skulle bli världens åskoväder,härligt tänkte jag, vindrutetorkarna var typ lika torra som om dom hade varit orginal
men det var som tur var inte det, Det var rök och aska från branden i Sala. (Otur för dom att det inte var regn)
Resten av dom 50 milen gick fint, badtripp väl hemma
Väl hemma blev det städning av hytten, behövdes kan jag säga, samt tvätt av säten. Förarsätet var helt slut, så jag lånade ett från en -74 buss jag har, ett större projekt. Och städningen gav resultat, hittade massa gammal dokumentation
Lånestolen från bussen, nån som har tips på hur man får bort den stenhårda smutsen, ser typ inbränd ut.
Några dagar efter så inhandlades en pickup att ta lite delar av. Ska ta stol, lite el, ev framvagn mm.
Har även en bubbla från -59, som jag köpte vintern 2010. Denna sommar har dock inte blivit så många mil, Fanfest och tillbaks. Nån tur mer iår får det allt bli. Bussprojektet som jag också har hittar jag ingen bild på.
Men nu är det 1 veckas semester på Gotland, och suget för att komma hem och skruva blir bara större 
Late bay buss -74
Och Late bay DH -73
Inte lika blank Split Eh -63. Såld

grattis!!