Jag/vi har varit på alla BRC och jag tycker upplägget är superbt och det är allt trevligt folk som gör träffen. Att komma på fredagen för lite grillat och några öl för att sedan gå runt och snacka med folk och titta på bilar är riktigt trevligt. Jag kommer garanterat att åka nästa år
Dock är det några grejer som kanske kunde förbättras.
Vi (min fru och jag) åker alltid tillsammans på träffar med varsin bil vilket blir 1000 kr i inträde på BRC och då tycker jag att en så enkel grej som papper på toa SKALL finnas, det skall även vara rent och snyggt och finnas pappershandukar för att torka händerna. Det kanske är petigt men borde vara ett minikrav.
Vi gick förbi duscharna och kände på dom låsta dörrarna och kollade in kådlåsen, det var ju trots allt ganska varmt. Vi missade infon om hur det funkade med duscharna. Den kanske fanns men vi uppfattade den inte.
Det var mycket väntetid när man satt på läktaren för att titta på dragracingen (detta har vi upplevt dom föregående åren också) vi hörde en del kommentarer om detta. Vet inte riktigt hur man löser detta, burnouttävling, nån galning på hoj som gör trix, inte vet jag men lite mer action önskas när man sitter på läktaren.
Marknaden är mycket trevlig och det såldes nog ganska bra enligt dom jag pratade med. Jag skulle önska att fler firmor var där, kanske skulle organisatörerna jobba lite för att få dit några fler av dom vi handlar av. Stor eloge till dom som var där.
Ett säljtorg för bilar som är till salu kanske vore nått.
Nått tema som extra för utställningen, rallybubblor, samlare mm. Vem minns inte Gurras entré första året med alla sina splittar på släp
Sen var det ju det här med mat/dryck/glass mm men det har redan avhandlats.
Ni är ju redan inne på att ha någon/några som styr upp parkeringen, mycket bra.
Jag har hört en del kommentarer om att information ang träffen, pris, tider mm kommer ganska sent. Borde kunna gå att få ut fort.
Jobba på och lyssna på besökarna även om vi gnäller över nått så banalt som toapapper...
MVH Morgan Orb, garanterat på plats nästa år.