Fin lista. Uppskriven.
Hmmm... jag har försökt att lägga till mig själv flera gånger nu, men det funkar inte. Vad gör jag fel? 
Du finns med på sidan 2 Goopher. Två gånger dessutom. Jag tar bort en av dom. 
http://perlut.com
La in mig på listan och det funkade fint!
KG Cab -67, Bay -68, Bay -72, Westy -78, 2 x Typ 1 -67, Typ 1 -70 (Volvo PV -57)
Du finns med på sidan 2 Goopher. Två gånger dessutom. Jag tar bort en av dom.
Mysko! Hittade varken mig under Aspeboda, Vassbo, Ornäs eller Borlänge. Men nu jävlar är jag med iaf
Tack!
Ska till England nästa vecka. Finns det någon bra breakdown-lista där?
Har lagt till mig med:)
en mycket bra lista.... jag tror inte att alla vet att den finns !!!! kanske man kund propagera den till typ2klubb/VWHK, Norge/Finland etc ... ? 
Wesfalia Syncro 88a,
Porsche 912 66a, Porsche 912E 1976,
Medlem i VW Maffian, VWHK
Jag har anslutit mig, och hoppas någon mer i Norrköping gör det (?)
yes !!!!

Wesfalia Syncro 88a,
Visst vore en dekal eller ännu hellre ett emaljerat vagnmärke kanon men som sagt en kostnadsfråga.
Jag försöker alltid hjälpa alla i möjligaste mån och har hittils inte blivit alltför lurad.Att människor inte längre bryr sig om varandra är tyvärr en sanning. För några år sedan fick min pappa hjärtinfarkt nere i Gävle och föll ihop på torget.
Folk klev över honom utan att reagera. Som tur var så orkade han själv ringa efter ambulansen.
hur mycket pengar skulle det kosta at göra några dekaler "Breakdown lista member" ? det finns några i den forum som tillverka dekaler !! och det skulle inter vara svårt att hitta en eller några "sponsor"...

Wesfalia Syncro 88a,
Kan bekräfta att listan fungerar alldeles utmärkt
Jag har precis hjälpt två trevliga holländare med att byta hjullager på deras fina -55
En whisky kortar livet med 4 minuter
En arbetsdag kortar livet med 8 timmar
Snyggt jobbat Micke!
T3 Westfalia -82
Vafan. Såg detta nu. Men nu är det fixat!
Inskriven.
Nu är jag med inskriven
Jag har också anmält Mig.Har köpt en bil som inte har varit i trafik på tio år.Om den pajar på väg till Strängnäs,så känns det skönt att kunna ringa någon i Enköping t.ex.Borde inte alla medlemmar i Boxerville vara med på listan?
Du har hjälp i Eskilstuna också! 
|o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|
Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa
Tack Hellberg!Känns tryggt.Har Mina föräldrar där.Så då törs man ta "aprikosen" dit också.
Såklart! Åkte med 56an till härad igår. Vågar jag ta den så långt så vågar du dit hit också 
|o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|
Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa
Ännu en kumling tillagd, you better like chai if you come over here. 
Check 
*1962:a typ1 turkos soltakare, fruns
*1962:a typ2 11 fönsters projekt
*1973:a VW 181
*1979:a typ2 pickup
*1979:a Porsche 924 N.A.
122 2015-04-09 22:00:35 Senaste redigerad av kinpin (2015-04-09 22:02:52)
Jag har råkat lagt till mig 5 gånger kan någon ta bort några det räcker med en...
Lars Eklund
Tällberg
Fixat. Nu ska du vara med på ett ställe, bara. PDF-filen är även uppdaterad.
Uppdaterad 2016-07-04:
-PDF-filen uppdaterad
-Tog bort kartan då det är för mycket manuellt, tidskrävande, arbete med den
Vill kolla med dig Per Luthman om det är okej att jag kopierar listan till VWHK:s hemsida. Uppdatering av listan framöver får vi se till att den fungerar. Vi planerar att skriva lite tips i vår klubbtidning Folkvagnen om "Bra att tänka på inför långresor med folkan" och då passar det bra att ha med din Breakdown-lista.
Sunny 1303LS -74
Rusty 1303S -73
Fodervärd VWHK:s buss