abdalh121 skrev:Jag borde bara kunna identifiera bromsljus kontakten och använda den och sedan skippa den andra som går till indikatorer på instrumentbrädan. Så du menar micaelth?
Båda kontakterna har båda funktionerna så det blir ganska enkelt.
Hur fördelningen blir beror på hur stor yta du får på cylindrarna, bara för att det är 4 kolvar är det inte säkert, men troligt, att det ger en större yta. Sedan beror det rätt mycket på vad du har för skivor, däck osv.
Jag har ingen reducering på min bil, ok från Porsche 911 -71 runt om, POrschens skivor bak och ventilerade originalkstorlek fram. 145/15 däck fram och 205/65/15 bak. Jag får rät mycket broms bak i den setupen men har inte lyckats låsa upp bak före fram ännu.
Förstår inte riktigt vad du menar med hur du ska dra kretsarna. Är det olika diameter på de olika kretsarna i HC'n?
"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G