Första gången jag var där förra året, blir garanterat återbesök i år! Ser redan fram emot att glida in på området

Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Träffar » SCC 2011 - vilka ska dit?
Första gången jag var där förra året, blir garanterat återbesök i år! Ser redan fram emot att glida in på området

Har försökt komma iväg i två år nu men det har kört ihop sig men i år ska jag banne mig ta mig dit! 
Jag ska dit!
underbar cw träff! -med Grym Dragracing, fina Show bilar och med bara luftkylt!
skulle det finnas något intresse för en eventuell
Konvoj som utgår från Bollnäs/Alfta/Edsbyn?
japp i år e man ledig från jobbet den helgen så jag skaaa dit 
Jag och några polare brukar rulla från Uppsala runt lunchtid på fredag och vi åker i år igen.
Jag och några polare brukar rulla från Uppsala runt lunchtid på fredag och vi åker i år igen.
Får väl se om jag ska försöka haka på er i år... Vore kul...
Det vore riktigt kul att komma iväg på den här träffen, man har ju hört mycket bra om den. Lyckas jag få bussen körklar blir det nog en tur till Norge
det brukar ju va några stycken från Borlänge som drar dit, bl.a Petter med O´boyburken
Det är säkert 
Får väl se om jag ska försöka haka på er i år... Vore kul...
Det ska du absolut göra.
Vart hålls träffen?
johan_l skrev:Får väl se om jag ska försöka haka på er i år... Vore kul...
Det ska du absolut göra.
Jag försöker boka in den i kalendern iallafall, men vetef-n om jag orkar åka bubbla dit...
Vart hålls träffen?
Gardemoen raceway, = flygplats utanför oslo (dvs i norge;))
Kommer att åka dit och köra, och i år ska det tamejtusan blir mer än två repor. Bilen ska vara iordning när man kommer dit. Ska försöka att undvika och skotta motorn i år så man slipper stressmeka.
Kommer att åka dit!
Stod och tittade på er när ni mekade eran Notchback, antar att de var ni eftersom de bara var en Notchback med
Hoppas få se er köra i år!
SCC är den enda träff man börjar längta tillbaks redan på hemvägen. Har vart där 6 eller 7 gånger. Självklart blir vi ett gäng från FLAT 4 RACERS som åker 
Kommer att åka dit!
Stod och tittade på er när ni mekade eran Notchback, antar att de var ni eftersom de bara var en Notchback med
Hoppas få se er köra i år!
Japp det var vi. Kommer att köra på Kjula i maj och sedan har vi vårt egna rejs 18-19 juni på Kjula.
Har bokat hotell redan
Det skall bli kul att träffa alla gammla races och hoppas att det blir nya
/// Micke
Reportage i nya gasoline magazin! Nr 2/11 
Skall helt klart dit i år igen! Blir 3 gången nu på raken... Dock så blir det utan racebil denna gång men lika roligt skall det bli för de!
Jag ska dit!
underbar cw träff! -med Grym Dragracing, fina Show bilar och med bara luftkylt!![]()
skulle det finnas något intresse för en eventuell
Konvoj som utgår från Bollnäs/Alfta/Edsbyn?
Skulle vara skoj att delta i detta! 
kanske en liten scc-boxerville memb korv get to getter meet på lörd kvällen i depån 
kanske en liten scc-boxerville memb korv get to getter meet på lörd kvällen i depån
Låter som en kul ide, samling i dragdepån runt V-ås/E-tuna gänget och sen vidare på äventyr 
Har bokat hotell redan
![]()
Det skall bli kul att träffa alla gammla races och hoppas att det blir nya
/// Micke
Jag har bokat hotel inte du 
Om man vill köra på SCC, krävs det väl DR-Licens? typ "Nationell" (eller finns det "provapå")??
Om man vill köra på SCC, krävs det väl DR-Licens? typ "Nationell" (eller finns det "provapå")??
Hei og takk for alle fine ord om SCC. I år er det 10 år siden det første SCC og alle er varmt velkommen for å feire
Mettis: man får kjøpt engangslisens for hele helgen hvis man ikke har nasjonal lisens.
Mvh
BB
Jag ska dit......3dje gången....trevlig tillställning 
Boxerville » Träffar » SCC 2011 - vilka ska dit?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.