1

Första gången jag var där förra året, blir garanterat återbesök i år! Ser redan fram emot att glida in på området  ICQ/ag

http://sccevent.com

http://sccevent.com/images/stories/sccdato20110001.jpg

Citroën C5 2011

2

Har försökt komma iväg i två år nu men det har kört ihop sig men i år ska jag banne mig ta mig dit! ICQ/ag

3

Jag ska dit!
underbar cw träff! -med Grym Dragracing,  fina Show bilar och med bara luftkylt!  ICQ/ag

skulle det finnas något intresse för en eventuell
Konvoj som utgår från Bollnäs/Alfta/Edsbyn?

VolksWagen, Its not about miles per hour, its about smiles per mile!!

4

japp i år e man ledig från jobbet den helgen så jag skaaa dit ICQ/ab

ålands volkswagen klubb på facebook

5

Jag och några polare brukar rulla från Uppsala runt lunchtid på fredag och vi åker i år igen.

California über alles, über alles California

6

Balocco skrev:

Jag och några polare brukar rulla från Uppsala runt lunchtid på fredag och vi åker i år igen.

Får väl se om jag ska försöka haka på er i år... Vore kul...

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)

7

Det vore riktigt kul att komma iväg på den här träffen, man har ju hört mycket bra om den. Lyckas jag få bussen körklar blir det nog en tur till Norge ICQ/ag det brukar ju va några stycken från Borlänge som drar dit, bl.a Petter med O´boyburken

En barndoor SKA jag ha ICQ/ab
Och till sommaren ska jag åka vwbuss ICQ/ab  Det är säkert Default/tongue

8

johan_l skrev:

Det ska du absolut göra.

California über alles, über alles California

9

Vart hålls träffen?

10

Balocco skrev:
johan_l skrev:

Det ska du absolut göra.

Jag försöker boka in den i kalendern iallafall, men vetef-n om jag orkar åka bubbla dit...

Michos Miche skrev:

Vart hålls träffen?

Gardemoen raceway, = flygplats utanför oslo (dvs i norge;))

*  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *
Vw typ1 Oval 1957, Ghia 1960
VW typ1 1951 split (såld)

11

Kommer att åka dit och köra, och i år ska det tamejtusan blir mer än två repor. Bilen ska vara iordning när man kommer dit. Ska försöka att undvika och skotta motorn i år så man slipper stressmeka.

Turbo Town "Home of overboost addicts"

12

Kommer att åka dit!

Stod och tittade på er när ni mekade eran Notchback, antar att de var ni eftersom de bara var en Notchback med ICQ/ab Hoppas få se er köra i år!

13 Senaste redigerad av KIMZ (2011-03-03 16:09:47)

SCC är den enda träff man börjar längta tillbaks redan på hemvägen.  Har vart där 6 eller 7 gånger. Självklart blir vi ett gäng från FLAT 4 RACERS som åker ICQ/af

14

Andreas skrev:

Kommer att åka dit!

Stod och tittade på er när ni mekade eran Notchback, antar att de var ni eftersom de bara var en Notchback med ICQ/ab Hoppas få se er köra i år!

Japp det var vi. Kommer att köra på Kjula i maj och sedan har vi vårt egna rejs 18-19 juni på Kjula.

Turbo Town "Home of overboost addicts"

15

Har bokat hotell redan  ICQ/ab
Det skall bli kul att träffa alla gammla races och hoppas att det blir nya
/// Micke

Utför Flödes test av toppar
och Motorsimulering
Och arborrar
Fueltech Ft 600 användare
Grundare  av 1600 utmaningen
Instagram @ pprmicke

16

Reportage i nya gasoline magazin! Nr 2/11  ICQ/ae

17

Skall helt klart dit i år igen! Blir 3 gången nu på raken... Dock så blir det utan racebil denna gång men lika roligt skall det bli för de!

18

Swampen skrev:

Jag ska dit!
underbar cw träff! -med Grym Dragracing,  fina Show bilar och med bara luftkylt!  ICQ/ag

skulle det finnas något intresse för en eventuell
Konvoj som utgår från Bollnäs/Alfta/Edsbyn?

Skulle vara skoj att delta i detta! ICQ/ab

"Pimped by Nature"

19

kanske en liten scc-boxerville memb korv get to getter meet på lörd kvällen i depån ICQ/af

,ghia-65a ?, vw dragster old style ,vw p-38 dropp tank special under byggnad ,the beast buggy,

20

vwove skrev:

kanske en liten scc-boxerville memb korv get to getter meet på lörd kvällen i depån ICQ/af

Låter som en kul ide, samling i dragdepån runt V-ås/E-tuna gänget och sen vidare på äventyr ICQ/ag

//micke

If it sounds good it is good!

21

PPRMicke skrev:

Har bokat hotell redan  ICQ/ab
Det skall bli kul att träffa alla gammla races och hoppas att det blir nya
/// Micke

Jag har bokat hotel inte du  ICQ/af

22

Om man vill köra på SCC, krävs det väl DR-Licens? typ "Nationell" (eller finns det "provapå")??

23

mettis skrev:

Om man vill köra på SCC, krävs det väl DR-Licens? typ "Nationell" (eller finns det "provapå")??

Hei og takk for alle fine ord om SCC. I år er det 10 år siden det første SCC og alle er varmt velkommen for å feire  ICQ/ab

Mettis: man får kjøpt engangslisens for hele helgen hvis man ikke har nasjonal lisens.

Mvh
BB

24

Hej

Är du redo??   ICQ/ag

http://www.youtube.com/watch?v=AbK0BnWknWQ

25

Jag ska dit......3dje gången....trevlig tillställning  ICQ/ag

Blanda inte ihop min personlighet och attityd.
Min personlighet är vem jag är, min attityd beror på vem du är...