Någon som vet något om denna träffen?..Skall enligt rykte vara i Augusti i Vänersborg
1 2011-05-24 20:06:19 Senaste redigerad av Bugrunner (2011-05-24 20:06:43)
Tack
En liten stilla undran - varför håller denna träff så låg profil? Jag menar det är inte direkt lätt att hitta info någonstans...
Just my two cents...
, . .·´¯`·.. ><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
En liten stilla undran - varför håller denna träff så låg profil? Jag menar det är inte direkt lätt att hitta info någonstans...
![]()
Just my two cents...
Den är vida känd ändå
Tror inte de kan ta imot så mycket mer folk utan att de växer ut området. Det vore en kattastrof om de var tvugna att byta plats. Det är platsen som gör denna träffen Just my two cents...
Mats W skrev:En liten stilla undran - varför håller denna träff så låg profil? Jag menar det är inte direkt lätt att hitta info någonstans...
![]()
Just my two cents...
Den är vida känd ändå
Tror inte de kan ta imot så mycket mer folk utan att de växer ut området. Det vore en kattastrof om de var tvugna att byta plats. Det är platsen som gör denna träffen Just my two cents...
lite info finns på www.vwänertraffen.vwairheads.org
undras det mer än så så är det bara att fråga....
mvh ulf
Mohawk skrev:Mats W skrev:En liten stilla undran - varför håller denna träff så låg profil? Jag menar det är inte direkt lätt att hitta info någonstans...
![]()
Just my two cents...
Den är vida känd ändå
lite info finns på www.vwänertraffen.vwairheads.org
undras det mer än så så är det bara att fråga....
mvh ulf
Länken funkar inte inte ens om kopierar hela!
http://vwanertraffen.vwairheads.org/
Tack 
, . .·´¯`·.. ><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
sewe66 skrev:Tack
den träffen ska du verkligen åka på mats ! riktig bra träff !

Vi har en ganska låg profil tyvärr... men vi jobbar på det.. Finns det frågor är det bara att ställa dom så ska jag försöka svara så gott jag kan.. 
75:a Late bay Westfalia
Blir tredje året för mig o jag har fått med mig fler bilar för varje gång. Så i år blir det en 6-7 bilar från Uppsala:)
Kommer vakna med orena fingrar
härligt solskenet är beställt!!