1 Senaste redigerad av Bugrunner (2011-05-24 20:06:43)

Någon som vet något om denna träffen?..Skall enligt rykte vara i Augusti i Vänersborg

Jag kör Bubbla med Mc-Phearson.Och jag är stolt över det.......

2

http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=768

ICQ/ab

Typ 1or: 55/5, 61, 67, 67, 68,72 typ 3: 70.

3

Tack

Jag kör Bubbla med Mc-Phearson.Och jag är stolt över det.......

4

En liten stilla undran - varför håller denna träff så låg profil? Jag menar det är inte direkt lätt att hitta info någonstans... Default/hmm

Just my two cents...

.·´¯`·.¸. , . .·´¯`·..><((((º>¸
, . .·´¯`·..
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>

5

Mats W skrev:

En liten stilla undran - varför håller denna träff så låg profil? Jag menar det är inte direkt lätt att hitta info någonstans... Default/hmm

Just my two cents...

Den är vida känd ändå ICQ/ab Tror inte de kan ta imot så mycket mer folk utan att de växer ut området. Det vore en kattastrof om de var tvugna att byta plats. Det är platsen som gör denna träffen Just my two cents...

6

Mohawk skrev:
Mats W skrev:

Just my two cents...

Den är vida känd ändå ICQ/ab Tror inte de kan ta imot så mycket mer folk utan att de växer ut området. Det vore en kattastrof om de var tvugna att byta plats. Det är platsen som gör denna träffen Just my two cents...

lite info finns på www.vwänertraffen.vwairheads.org

undras det mer än så så är det bara att fråga....
mvh ulf

7

ulf skrev:
Mohawk skrev:
Mats W skrev:

Just my two cents...

lite info finns på www.vwänertraffen.vwairheads.org

undras det mer än så så är det bara att fråga....
mvh ulf

Länken funkar inte inte ens om kopierar hela!

Olle Sewerin en 45åring som trillat dit i VW träsket igen efter 20år

8

http://vwanertraffen.vwairheads.org/

Olle Sewerin en 45åring som trillat dit i VW träsket igen efter 20år

9

Tack ICQ/ag

.·´¯`·.¸. , . .·´¯`·..><((((º>¸
, . .·´¯`·..
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>

10

Mats W skrev:

Tack ICQ/ag

den träffen ska du verkligen åka på mats ! riktig bra träff !  ICQ/ag  ICQ/ab

Typ 1or: 55/5, 61, 67, 67, 68,72 typ 3: 70.

11

Vi har en ganska låg profil tyvärr... men vi jobbar på det.. Finns det frågor är det bara att ställa dom så ska jag försöka svara så gott jag kan.. ICQ/ag

68:a Early bay Pick-up
75:a Late bay Westfalia

12

Blir tredje året för mig o jag har fått med mig fler bilar för varje gång. Så i år blir det en 6-7 bilar från Uppsala:)

Den som somnar med kliande stjärt
Kommer  vakna med orena fingrar

13

härligt solskenet är beställt!!