1

ICQ/an
http://www.lex18.com/news/three-vehicle … tab-photos

2

Usch fyfan.. ICQ/ac

easos jovisst.. men kalla mig gärna Andy ICQ/ab

3

Undra hur fort det gick?

4

Säkert i 30.  Default/hmm

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

5

Hitta den här på instagram. Skaplig smäll.

http://i1360.photobucket.com/albums/r648/Kristoffer_Larson/Mobile%20Uploads/8019809E-144E-4671-9384-5924C1FFFA31_zpscdwv9snn.png

// Stoffe // Camp bay 72 AKA Dr Cox
Ragtop 60 No name

6

En tankeställare till de som kör sänkt buss. Alla bärande balkar etc som skulle kunnat hålla emot och tagit upp energin hamnar under det mötande fordonets, så i praktiken är det frontskinnet som ta all kraft  ICQ/ac 
Nu går det inte att utifrån bilderna sia om denna buss var sänkt, men han krockade med en hög pickis, så effekten är den samma  ICQ/ac

Kanske skall bygga mig en baja-bay istället för som planerat sänka...

Ännu vet ingen hur en gammal folkvagn kan bli!

7

Störst och tyngst "vinner."... ICQ/ac ingen av våra gammel fordon e direkt trygg ur krock synpunkt...

Det är aldrig försent att ge upp, och börja om med gamla erfarenheter som grund.
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2062  typ2 bay -73 RHD camping "Bay-Be Blue" bussen byggs i version 1..
http://boxerville.se/forum/viewtopic.ph … 73#p204073 latebayEh wannabesplit Dh.vilande tråd
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=2058  typ1 oval-56 "Maximiliam"  vilande tråd.:-(

8

Man får köra med huvudet och fantasi och hålla i hatten.
Men det finns saker man kan göra, tex bälte............
Bälte har väl alla?

You should want it to be hard, then no one can replicate what You did create!

9

Mogge skrev:

Man får köra med huvudet och fantasi och hålla i hatten.
Men det finns saker man kan göra, tex bälte............
Bälte har väl alla?

Jag undrar jag om det i en splittbuss inte är bättre att köra utan bälte. Har man tur flyger man ut genom rutan istället för att blir mos mellan frontskinn och mellanväg  ICQ/ac

Alte Liebe rostet nicht!

10

Det gäller att alltid vara försiktig, även om man själv kör säkert så kan ju någon annan dåre köra in i en om man inte tänker på det!

.............Har en förkyld vw............... Nej vänta...................
         |o\ /o| Barndoor 1955 Mo & Domsjö AB |o\ /o|

         Den ultimata verktygs/reservdels listan på resa

11

Ännu ett skäl att inte köra sänkt sophög. Men SUVar kan vara nasty...  ICQ/ac

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

12

Jag har åkt mycket motorcykel och då har man lärt sig att ALDRIG lita på medtrafikanter. Det har räddat livhanken på en både två och tre gånger minst. Samma tänkesätt har jag när jag kör min buss. När en bil står framför och är på väg att köra ut, så tittar jag först på fälgarna om de är stilla. Vid minsta rörelse så bromsar jag. Oftast vid minsta rörelse så kör bilen ut framför dig. Man har bara ett liv, så var rädd om det vänner. ICQ/ad

13

Precis samma här.
Kör man hoj så ska man räkna med att alla mottrafikanter är blinda självupptagna disträa självmordspiloter med tourettes.
Man ska göra det samma med en gammal luftkyld kärra.

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

14

ja bubbla e ingen hit heller.....30L bensin i knät och ett järnspett riktat mot bröstkorgen.....bilbälte i bubbla är ett val man gör, vill man dö i bilen eller utanför ICQ/ad

57:a typ1 "Buzen"
62:a typ1 "Caffen"
70:a T2 kleinbuss 221
86:a T3 Dubbelhytt