Ja såg en early bay hela tiden i nästan 20 mil när jag åkte hem från jobbet i onsdags
![]()
GRATTIS!! ska det bli bussåka för dig nu då?
bilar i familjen. 74:a bay dubbelhytt, vw rod & typ1 -58:a
Das Auto Skellefteå
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Luftkyld carspotting 2014
Sidor Föregående 1 … 6 7 8 9 10 … 14 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ja såg en early bay hela tiden i nästan 20 mil när jag åkte hem från jobbet i onsdags
![]()
GRATTIS!! ska det bli bussåka för dig nu då?
Nja det blir nog inte så... den är redan såld 
Såg en blank blå typ 1 med kromfälgar och vita hjulsidor i Gislaved, vid autoverkstaden kl 12. Mycket snygg.
Wärn verkar ha ovalen kvar än sålänge iallafall

Blå baybuss med takräcke siktades parkerad på besöksparkeringen på Ryhov i Jönköping igår vid 16tiden.
Såg en blank blå typ 1 med kromfälgar och vita hjulsidor i Gislaved, vid autoverkstaden kl 12. Mycket snygg.
Skyldig! 
Körde förbi den här nyss i Lerum. 

Körde förbi den här nyss i Lerum.
Vad fasen... Det är ju Aldous Snow!
http://media.theiapolis.com/aR/cDCDCDC/ … now-12.jpg
Denna spottade jag i Malmö idag. En trevlig 72a körd av en äldre man.
Först körde jag bakom honom ett tag, sen stannade han till och lär mig köra om, och låg bakom mig genom halva stan 
Körde om en snygg blå bubbla på E22 vid Hurva i morse vid 0615, kom från byn men ingen jag kände igen sen innan 
Det liknar bussen som var med på vw veteranernas vårträff i Trelleborg 24/5
Först körde jag bakom honom ett tag, sen stannade han till och lär mig köra om, och låg bakom mig genom halva stan
Jo, jag tror det är samme man som var på VW träffen i Trelle han lämnade bussen där då den hade startproblem.
Han bor i Vellinge, bilen ville han sälja. Det verkar nästan som det är samma.
Idag på en bakgata i Helsingör
http://www.ladda-upp.se/bilder/xuisazpfabyjep/
Jag mötte en låg, mattbrun 60tals typ1 i Lomma vid lunchtid idag.
Det såg ut som att han kom från besiktningen?
Dom här såg jag i Karlskoga i dag 
Idag så fick man hembesök utav Claes som tittade förbi med den stenhårda gammelbussen o levererade spännande himmalagade korvar.
Såg denna i Borlänge idag, först på rull och sedan på Biltema parkeringen. Sjysst stuk måste jag säga. Någon här?

Såg denna i Borlänge idag, först på rull och sedan på Biltema parkeringen. Sjysst stuk måste jag säga. Någon här?
Skyldig! 
Det var alltså ni som åkte jämsides en bit, funderade just varför man inte körde om... nu har jag svaret.
Kalle skrev:Såg denna i Borlänge idag, först på rull och sedan på Biltema parkeringen. Sjysst stuk måste jag säga. Någon här?
Skyldig!
Det var alltså ni som åkte jämsides en bit, funderade just varför man inte körde om... nu har jag svaret.
Andra gången du är med här, dags att komma och visa upp dig ordentligt snart 
Hade du spanat åt vänster hade du fått en fin tummenupp att glädjas åt 
Sidor Föregående 1 … 6 7 8 9 10 … 14 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Luftkyld carspotting 2014
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.