Som sagt lite bilder skulle kanske hjälpa.
Går bra att kontakta mig via PM om man är intresserad!
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Bilar säljes » UNIK TILLFÄLLE, VW412 variant
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
Som sagt lite bilder skulle kanske hjälpa.
Den ligger på blocket.
http://www.blocket.se/vi/54015801.htm
Mvh
Larsa

Den ligger på blocket.
http://www.blocket.se/vi/54015801.htm
Mvh
Larsa
TACK, och problemet med bilder blev således lättlöst. 
6000kr är billigt tycker jag
6000kr är billigt tycker jag
Kul å höra att det är någon som är av den uppfattningen också, och inte bara att det skall "gnällas" på att den är satt så j*vla högt.... Sen tror jag de flesta har missuppfattat det hela, för 6000:- blir det folkracebil...
Nu har jag kommit i det läget att de bud jag fått är så pas "höga" så det inte är ett alternativ att bygga folkrace på den, och det känns på sätt och vis skönt.... Bara att hoppas att dom nu då är "seriösa" på riktigt...
Jag skulle nog säga att allt under 10000kr är billigt om det inte är mkt rost
Jag skulle nog säga att allt under 10000kr är billigt om det inte är mkt rost
Allt är ju relativt, ENDA hålet jag hittat på bilen är ca 15-20cm i ena tröskeln, sen finns det givetvis blämmor lite här och var på bilen, och nederkant på dörrarna börjar bli "tunna"... Men allt är som sagt relativt... Man BÖR DOCK ha i åtanke att bilen stått i ca 25år...!!! Det sätter givetvis sina spår
Ironiskt nog verkar de flesta ha just 10000:- som en max-gräns, men men....
Såg i en annan annons att han hade öppnat för budgivning, och så kan väl lika gärna jag också göra... Högsta bud i nuläget är 10000:-, och det är inrikes, och eftersom utrikesbudet är det samma, så blir bilen i nuläget kvar i Sverige, till vad det verkar mångas glädje
...
Söndag 20:00 stänger jag budgivningen...!!!
Bud lämnas på/via PM el direkt på Mailen: [email protected]
Vill tillsammans med budet även ha ett realistiskt tidspann på NÄR bilen kan hämtas...
Lycka till...!!! // Peter
dold budgivningen tror jag inte uppskattas av de som skall bjuda eller boxervilles regler. Så bud i tråden tror jag du skall använda dig av. 
Hoppas det ordnar sig så du får ordentligt betalt. 
Sen är det bara att du budar på notchen 
//Larsa

dold budgivningen tror jag inte uppskattas av de som skall bjuda eller boxervilles regler. Så bud i tråden tror jag du skall använda dig av.
Buda vart ni vill, inga nya bud sedan sista inlägget, fortfarande 10 cash , och bilen blir kvar i Sverige... Anledningen till PM/Mail bud var väl PUL men men... känns det bättre så lägg bud i tråden...
MVH Peter
Hoppas det ordnar sig så du får ordentligt betalt.
Sen är det bara att du budar på notchen//Larsa
Ja, får la se vad som händer... Kanske notschen kommer till framsidan av Sverige istället och kan stråla ikapp med solen här nere 
Köpte klassiker idag, och kollade köpguiden... Prisbild 20000-30000:-, med nuvarande bud så, helt ärligt, jag tror på fullaste allvar att du får igenom bilen genom besiktningen på under 20000:-, om du ni inte är född med två vänsterhänder, och tummen sitter i i handen på bägge.. 
Tänkte jag skulle vart snäll när jag var i garaget idag, skulle tvätta bilen med högtryckstvätten..... Förardörren är nu inte längre "tunn", det är hål i den...
Där fick man för att man skulle vara "snäll".... På bilderna så sitter även nummerplåt i fram, den har jag tydligen lyckats tappa efter visiten på VWänerträffen i höstas... MEN den är ju ändå inget som hade kunnat användas...;)
Söndag 20:00 stänger jag budgivningen...!!!
Såldes den? Vad landade det på?
Feskarn skrev:Söndag 20:00 stänger jag budgivningen...!!!
Definationsfråga... Jag fick ju bud som jag accepterat, och även byte som jag accepterat... Jag har/kommer skicka mail till de tre som är mest intressanta under kvällen, alt under fm i morgon... Bilen står ju kvar, så på så vis är den ju INTE såld, men nog försvinner den, det skulle jag ju inte tro ngt annat... Kan återkomma när jag vet vem av de seriösa spekulanter som faktiskt hämtar bilen... I nuläget blir den iaf kvar i Sverige, mer än så säger jag inte än...
Andymalm skrev:Feskarn skrev:Söndag 20:00 stänger jag budgivningen...!!!
Definationsfråga... Jag fick ju bud som jag accepterat, och även byte som jag accepterat... Jag har/kommer skicka mail till de tre som är mest intressanta under kvällen, alt under fm i morgon... Bilen står ju kvar, så på så vis är den ju INTE såld, men nog försvinner den, det skulle jag ju inte tro ngt annat... Kan återkomma när jag vet vem av de seriösa spekulanter som faktiskt hämtar bilen... I nuläget blir den iaf kvar i Sverige, mer än så säger jag inte än...
Gör det! Kul att den blir kvar i Sverige!!!
Såld? Pm igen 
Såld? Pm igen
Prova att ringa han. Telefonnumret finns i annonsen på blocket.
Alltid lättare med ett samtal än 10 pm hit och dig.
Andymalm skrev:Såld? Pm igen
Prova att ringa han. Telefonnumret finns i annonsen på blocket.
Alltid lättare med ett samtal än 10 pm hit och dig.
Står tom telefonnummer i annonsen, OCH mali, så man behöver inte ens lämna Boxerville...:P MEn helt klart, telefonen har jag alltid med mig, så vill man ha "snabb" kontakt så är telefonen helt klart att föredra 
Vet inte hur det funakr här på boxerville, men tråden kan låsas då bilen har hittat ny ägare och numer huserar i trakterna kring Mjölby 
Hehe nyligen hemkommen när du skrev det där igår vid elva hugget. 
Sidor Föregående 1 2
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Bilar säljes » UNIK TILLFÄLLE, VW412 variant
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.