76 Senaste redigerad av Edström (2014-06-04 19:15:07)

25hpman skrev:

Undrars vad man "får" för sitt inträde....rent konkret alltså?
Med tanke på att man får betala för att med sin bil vara en del av arrangemanget....

Nu lät du nästan negativ... ;)
vi får ju valuta för alla dyra försäkringspremier vi betalar..

Förra året stod jag parkerad med nylackad dh.
Då pressar sig en golf med enorm träaltan på taket,
Den satt me småskruv i bilen å va överfull med va som verkade va en studentfest som tagit den för ett lastbilsflak.
Kul idé?  Ja kanske?,  känns som BugRun bidrar till att fler vw dödas än räddas... 

När den till slut strukit förbi min bil för att vingla vidare med sina 30 passagerare på taket å in bland utställningen..
Ser ja några arrangörer springa bort mot bilen.
Äntligen slut på oron!......   NÄHÄ!!! Dom hoppar upp dom me!

Ja åker gärna dit för å kika på bilar å träffa folk!
Men de är få märkesträffar där, ända upp & sätta en yxa i en blivande klassiker av de egna märkets som kvällsunderhållning och detta under applåder... 

För några år senn förbjöds dirtbikes.... Efter att dom frontat & förstört en ghia... Omdöme behövs tydligen inte då man kan förbjuda allt i efterhand.. 

Skit samma,  ja ska inte dit  :P

MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
   http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894

77

lasslo skrev:

Du får lov att skita på Sveriges äckligaste toaletter, det måste ju vara värt nått ICQ/ab

Jag skiter hellre i skogen med X antal mygg som åhörare.  ICQ/ae

Only the dead fish follow the stream... Våga Vägra Mainstream

78

NoVW skrev:

Vilken dag har Du tänkt åka? Vi (jag och frun plus ev några fler från Köping) åker på lördag morgon kl 08,00 via Katrineholm.

//Morgan

Fat Bastard skrev:

Besiktning imorgon onsdag (ryys  Default/yikes ) och om allt går som det ska så stuvar jag in döttrarna i bubblan och kommer. Jag skulle ner förra året men lyckades pricka ett kamikaze-rådjur en vecka innan som lyckades mosa sönder en hel del i fronten och då var det kört. Jag är inte helt hundra på vilken väg jag tänker ta. (Bor utanför Köping/Västmanland) Tar jag Örebro så blir det mycket motorväg = trist. Tar jag över Katrineholm så är det lite mer slingriga vägar med mycket natur så det lutar åt det.

Jag och döttrarna drar redan på fredag vid lunchtid om allt går som det ska. Besiktningen gick prima och jag lämnade med blankt papper för första gången. Min skalbagge är ingen skönhet men jag fick ändå cred av besiktningsmannen för allt jobb jag lagt ner på en originalare. Vill ni sänka en öl och snacka lite skit så nås jag på 070 8450598 // Micke
ps. Skulle det bli nåt knas så vi inte kommer iväg förrän lördag så hör jag av mig

VW 1500 LIM 113 1970 Original - Brutus

79

Grattis till besiktningen. Klart vi skall ta en öl  ICQ/ab

/Morgan tel. 0738016800

Fat Bastard skrev:
NoVW skrev:

Vilken dag har Du tänkt åka? Vi (jag och frun plus ev några fler från Köping) åker på lördag morgon kl 08,00 via Katrineholm.

//Morgan

Fat Bastard skrev:

Besiktning imorgon onsdag (ryys  Default/yikes ) och om allt går som det ska så stuvar jag in döttrarna i bubblan och kommer. Jag skulle ner förra året men lyckades pricka ett kamikaze-rådjur en vecka innan som lyckades mosa sönder en hel del i fronten och då var det kört. Jag är inte helt hundra på vilken väg jag tänker ta. (Bor utanför Köping/Västmanland) Tar jag Örebro så blir det mycket motorväg = trist. Tar jag över Katrineholm så är det lite mer slingriga vägar med mycket natur så det lutar åt det.

Jag och döttrarna drar redan på fredag vid lunchtid om allt går som det ska. Besiktningen gick prima och jag lämnade med blankt papper för första gången. Min skalbagge är ingen skönhet men jag fick ändå cred av besiktningsmannen för allt jobb jag lagt ner på en originalare. Vill ni sänka en öl och snacka lite skit så nås jag på 070 8450598 // Micke
ps. Skulle det bli nåt knas så vi inte kommer iväg förrän lördag så hör jag av mig

80

Åker Fredag kl8 från Coop vid A6 Jönköping. ICQ/ab

/Björn E, Jönköping

www.zephyrtattoo.se
www.oijoij.com

81

GAAS skrev:

1 dags biljett Fredag??
kan väl inte vara omöjligt att fixa en dagsbiljett för oss som inte kan stanna kvar!
Hur tänker man här?

•Helgbiljett torsdag kväll-söndag: 600 kr (60 €)
•Helgbiljett fredag-söndag: 500 kr (50 €)
•Helgbiljett lördag-söndag: 400 kr (40 €)
•Endagsbiljett söndag: 200 kr (20 €)

???

Tycker också att det är riktigt dåligt att dom inte orkar lösa det. Det är klart att det går att fixa. Ett förslag har ju varit att alla får betala fullpris nör man går in och om jag väljer att gå ut så klipps bandet och du får tillbaka mellanskillnaden. Om man nu vill det. Enkelt och smidigt. Är ju inget krångel med pengar heller eftersom dom bara tar kontanter...  ICQ/ad undra varför...

Men det är synd att en annan som bor hyfsat nära inte kan ta med sig ett gäng och åka dit bara för att kolla och ha en trevlig utflykt. Blir ju helt galna pengar om man fyller en bil. Tur att jag inte fått ordning på bussen så jag slipper fundera på det iår...  ICQ/ab

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
VW T2 Baywindow Deluxe - 1975

82

Det har ju gått att fixa förut. Åkte man hem lördag före 18 klippte dom bandet, och så fick man en del pengar tillbaka. Dock var man allt annat än tydlig om vilken tid som gällde. Jag åkte hem 18,15 och fick inga pengar tillbaka.

Är man europas? dyraste Vw träff, så borde se till att lösa det.

Det funkar liksom inte att åka ner på torsdag, åka hem fredag kväll och betala 600:-

83

Tycker också det är trist. Jag har ingen bil klar och har aldrig varit där innan så tänkte bara åka en dag. Lite synd att det bara är endags biljett på söndagen. Risken finns ju att det är lite avslaget då när folka packar ihop och festen börjar ta slut. Har varit på en hel del mc-träffar och på söndagen är det mest att packa ihop och åka hem

84

Fast det är Söndagen man åker och ställer upp sig på "plattan" då är de flesta bilar samlade  ICQ/ab
Dom som har långt att åka drar såklart i tid  ICQ/ae

85

Vi tänkte åka ner bara under fredagen o kolla men:
2 x 500 kr för en dag är lite väl saftigt!!!
(Tipset om att klippa bandet när man åker hem verkar väl ok, och borde gå att fixa som ni säger)

GAAS

86

trevligt !

synd bara bilen la av 7 mil hemifrån

men får ta nya tag !  ICQ/ab

Typ 1or: 55/5, 61, 67, 67, 68,72 typ 3: 70.

87

Tyvärr skippade jag och min sambo brc förra året pga att vi hade endast tid att åka ut första dagen å kolla lite. Men för fullpris så är det väldigt dyrt!! Vissa tycker att det är värt det men det finns annat här i livet som kräver pengar

Splitpickup -65
1776cc/weber 36x2 ICQ/ab

88

Eftersom BRC inte har samma publik/besökare så tror jag man öppnar för fler besökare om man erbjuder dagsbiljett, det gäller iallafall tierp

Splitpickup -65
1776cc/weber 36x2 ICQ/ab

89

Kul var det i alla fall! Vi var ju förstagångsbesökare och saknade helt rutin och preferenser så sämre eller inte mot tidigare år..? Spelar ingen roll för vi ska lätt ner nästa år igen!

VW 1500 LIM 113 1970 Original - Brutus