Undrars vad man "får" för sitt inträde....rent konkret alltså?
Med tanke på att man får betala för att med sin bil vara en del av arrangemanget....
Nu lät du nästan negativ... ;)
vi får ju valuta för alla dyra försäkringspremier vi betalar..
Förra året stod jag parkerad med nylackad dh.
Då pressar sig en golf med enorm träaltan på taket,
Den satt me småskruv i bilen å va överfull med va som verkade va en studentfest som tagit den för ett lastbilsflak.
Kul idé? Ja kanske?, känns som BugRun bidrar till att fler vw dödas än räddas...
När den till slut strukit förbi min bil för att vingla vidare med sina 30 passagerare på taket å in bland utställningen..
Ser ja några arrangörer springa bort mot bilen.
Äntligen slut på oron!...... NÄHÄ!!! Dom hoppar upp dom me!
Ja åker gärna dit för å kika på bilar å träffa folk!
Men de är få märkesträffar där, ända upp & sätta en yxa i en blivande klassiker av de egna märkets som kvällsunderhållning och detta under applåder...
För några år senn förbjöds dirtbikes.... Efter att dom frontat & förstört en ghia... Omdöme behövs tydligen inte då man kan förbjuda allt i efterhand..
Skit samma, ja ska inte dit :P
MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894

) och om allt går som det ska så stuvar jag in döttrarna i bubblan och kommer. Jag skulle ner förra året men lyckades pricka ett kamikaze-rådjur en vecka innan som lyckades mosa sönder en hel del i fronten och då var det kört. Jag är inte helt hundra på vilken väg jag tänker ta. (Bor utanför Köping/Västmanland) Tar jag Örebro så blir det mycket motorväg = trist. Tar jag över Katrineholm så är det lite mer slingriga vägar med mycket natur så det lutar åt det.
undra varför...