1

Någon som vet mer om denna crusing, har bara hört ryktesvägar att det är beg marknad, sen crusing senare på kvällen.

Vi e ett par st som tänk kolla läget iallafall.
Fler  som kanske vill haka på?

2

är väl jänkebils träff på dan?  powermeet?? 

har tyvärr inte tid , hade vart kul å glida lite annars.. 

kommer själv att glida till lund och pace day där..  ( på hepcat store)

3

Det är cruising med jänkare pga powermeet.
Dock vet jag att om vädret är ok så ska en del vw:s in från Tormestorp (Fläktfolket)
vi deltar dock ej i cruisingen.

www.beachbuggy.se - buggyforum för buggyälskare
vagnpark:
Röd buggy -67 ,Blå buggy -67, Vit/blå/svart buggy -69 under uppbyggnad

4

Powermeet på dagen, 'spontan' cruising på kvällen - så har det varit i många år ICQ/ab Mest jänkare förstås, men även andra entusiastfordon har siktats på stan - jag kan varmt rekommendera ett besök ICQ/af !

.·´¯`·.¸. , . .·´¯`·..><((((º>¸
, . .·´¯`·..
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>

5

Någon från NV-skåne som vill mötas upp någonstans för följe till Hässleholm?

Om vädret blir bra, åker vi 3-4 bilar.

6

En del från fläktfolket ska mötas upp.. kolla med Tobbe (http://flaktfolket.se/) så kan ni säkert mötas någonstans och kicka skiten ut Epor, riskokare, jänkare och annat trams Default/smile

7

Vilken tid hade ni tänkt köra.Kanske jag hänger på.
Bor i Munka Ljungby

8

Har hört att crusingen är vid fem typ... blir det bara väder till det, så åker vi nog vid fyra tiden kanske...

9

Vi blir ett par bilar iallafall. ICQ/af  vädret verkar få godkänt av majoriteten här. Vi är ett par st från ängelholm/Ausås och ett par st från Klippan som möts upp vid forsmöllan utanför Klippan vid fyra/halv fem. De som vill är välkomna att slå följe med oss.

10

Hoppas det kommer lite fotobevis. ICQ/ad

Det är aldrig för sent att få en lycklig barndom.              (o\!/o)   |o \/ o|

11

j:son skrev:

Hoppas det kommer lite fotobevis. ICQ/ad

X2

Jag har startat en "Cruising 2011"-tråd där det blir lämpligt att lägga upp bilder ICQ/ad

Tyvärr kom jag aldrig iväg idag - för mycket att göra ICQ/ad ...

.·´¯`·.¸. , . .·´¯`·..><((((º>¸
, . .·´¯`·..
><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>