Bra jobbat alla entusiastiska människor, Att ni orkar , vill och kan..Forumet är en räddning för många ... ALL heder till er som dragigt i gång Boxerville
LOVE YUO !!!!
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Nytt VW-forum för luftkylt!
Sidor Föregående 1 2 3 4
Du måste logga in eller registrera för att svara
Bra jobbat alla entusiastiska människor, Att ni orkar , vill och kan..Forumet är en räddning för många ... ALL heder till er som dragigt i gång Boxerville
LOVE YUO !!!!
X2 
x3
underbart. Man drar på smilbanden när man ser alla usernames som har dyker upp. Är ny här och fasen.. detta blir toppen grabbar och bruttor..!!
En nyfiken fråga eftersom jag upptäckt att det finns tre sorters forummedlemmar här inne:
Rookie / * Boxerville Supporter * / Contributor
Vad står de olika beteckningarna för egentligen? 
En nyfiken fråga eftersom jag upptäckt att det finns tre sorters forummedlemmar här inne:
Rookie upp till 10 postningar
Contributor över 10 postningar
Boxerville Supporter är när du har stöttat forumet ekonomiskt
Mats W skrev:En nyfiken fråga eftersom jag upptäckt att det finns tre sorters forummedlemmar här inne:
Boxerville Supporter är när du har stöttat forumet ekonomiskt
Aha - du har koll som vanligt, Johan
!
haha det stämde ju inte så bra Användarlistan vetdu, den kan vara intressant ibland 
Johan W skrev:Mats W skrev:En nyfiken fråga eftersom jag upptäckt att det finns tre sorters forummedlemmar här inne:
Boxerville Supporter är när du har stöttat forumet ekonomisktAha - du har koll som vanligt, Johan
!
...och sedan finns det fler klasser... när man verkligen har varit aktiv! 
Bra med ett nytt forum,,,
detta kommer nog att bli bra med tiden..
Tänk så rätt du hade.
Och ja. En megabump är kul ibland.
Större bump en denna är nog svårt på detta forum 
Snart 5 års jubileum 
Lite kul, kommer ihåg att jag satt och diskuterade detta med Demian vid hans köksbord medans Jonas var bortrest 
Ja, det var många som som väntade in frälsaren från sin Thailandssemester. Det var långa dagar 
Större bump en denna är nog svårt på detta forum
Lite det som var meningen. Gjorde en förra året också kommer bara inte ihåg vilken tråd det var då. Kanske blir det en nästa år också.. 
Johan W skrev:Större bump en denna är nog svårt på detta forum
Lite det som var meningen. Gjorde en förra året också kommer bara inte ihåg vilken tråd det var då. Kanske blir det en nästa år också..
När man inte gör så mycke annat i folkahobbyn kan man ju alltid göra årets trådlyft!

Ika skrev:Johan W skrev:Större bump en denna är nog svårt på detta forum
När man inte gör så mycke annat i folkahobbyn kan man ju alltid göra årets trådlyft!
![]()
Tro mig du har så rätt. Tyvärr har skoter tagit över men nu har jag äntligen byggt ett nytt garage så i sommar är jag nog tillbaka i träsket.
Sidor Föregående 1 2 3 4
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Nytt VW-forum för luftkylt!
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.