Dax för en uppdatering! Som vanligt när man börjar närma sig uppstart med ny motor så råkar man fixa med något annat...
Har sen sist hunnit fixa en ny AT-växellåda som fått sig lite puts.
Mattan maskintvättad och upplimmad så det faktiskt ser bra ut
.
Huvudströmkabeln från batteri till säkringsdosa e bytt till en sjukt mycket grövre, så nu e det inga 2,5volt spänningsfall så inte ens tutan funkar.
Pedalstället e renoverat då det glappade/kärvade där det inte skulle.
Rullarmen e rejält förstärkt och en ny skruv ist för pinne.. Och lite hålplåt för syns skull.
Har förberett det mesta för att skivkonvertera bakbromsarna men väntar till efter besiktning med att montera.
Bromsslangar fram och camber-skruvar bytta, allt undertitel som behövde lite underredesmassa har fått lite.
Motor har startats lite och är nu monterad i bilen fast med org förgasan till besiktningen. Fast alla slangar och kablar hänger kvar så det ska va smidigt att kasta på dubbelknasarna igen 
Ursäkta att alla bilder e upp&ned men forumbilder suger röv!

ATlådan med hemmagjord mellanbalk (grön såklart...)

9000-ok, MB skivor, nav från trumma, spacer 130/4-100/4, 10mm hållare till oken.


Massa extra material, rör sig fritt utan något glapp alls

Vinkeln på rampen ändrad då den bara högg i hjulet.

Som nytt, ett problem ut världen.