1

tjena sitter och kolla lite bubblor på andra sidan pölen. en som jag har fastnat för lite är denna

http://www.thesamba.com/vw/classifieds/ … id=1631509

vad skulle denna vara värd här hemma? tanken är inte att ta hem och sälja men man vill ju samtidigt inte köpa för mycket mer än vad den är värd....

någon som har någon aning?

tackar på förhand

2

Sista året för raggtopp var 63-.
Tänkte på in ni hade räknat med en originalbil.
Om man tänkt behålla bilen en tid, är det bättre att lägga dem på en original.
Man kan ju för den delen, bygga om den som man vill, med snygga fälgar och sänkning.
Men det viktiga är att man sparar alla originaldelar så att man kan återställa den.
Då får man en bredare kundkrets.
Bara mina tankar ICQ/ab

3

Det blir en helvetes dyr 67:a innan den är hemma. Köp en här hemma för 10-15k och ett soltak för 5k och svetsa i och sen en lack för 10k så har du sparat 60k.

Sanningen kan göra ont men det gör även ett slagskott med puck rakt på pungen.

4

Frågan är väl vad får du ge för en GB motor? ... inte små pengar kan jag tro!

Patrik CoSmoZ Strömberg  // Shit-Low Kustoms //
[ VW Typ1-64  2.6L typ4 Turbo "FD Hazze Lindholms Svarta Race" ]
[ Baywindow -69 "A.B Enköpings Ångbryggeri" ]
[ Porsche 356 Speedster Replika -55 ] [ Typ1 Ragtop -66 Slammed ]

5

Ika skrev:

Det blir en helvetes dyr 67:a innan den är hemma. Köp en här hemma för 10-15k och ett soltak för 5k och svetsa i och sen en lack för 10k så har du sparat 60k.

då beställer jag en i det skicket av dig för 35k, eller fan jag tar 2st

a rainy day in the bus is better than a good day in the office
63 splitbuss 74 bay/porsche dh

6

Det gick att få det soltaket även 1967 på standardmodellen. Exportmodellen hade plåtlucka.

Ducati Monster 1200S

7

Taskigt omlackad troligen, iaf om man ser till baklamporna, och om man låter något så enkelt gå förbi så vill man inte se andra kritiska ställen..