Inga VW-mekaniker direkt
men rätt intressant ändå, resultatet kan man även diskutera
[video]
Ja lyssnarna man på dem där oxarna så är allt som hittas i dem svenska skogarna skrot och ska kastas...
She thought she was a cleaner
But she was a frying pan
Jänkare..
ne.. den var hetare innan dom "fixa"
Yamaha DT50MX -89, Scrambler Edition "Gorm"
Dune Racer - a PC game
- "rost kan komma snabbt men patina kommer med tiden"
Gladheims VW
Åh fy fan....
Trevligt med ngt att titta på en lördagskväll när man inte har ngt för sig, MEN...
Är detta ovana restaurerare? Sååå rostig var den ju inte, ett par lappar i framgolvet får man väl räkna med och deras krysspressade golv vet jag inte om jag ger så mycket för om man ska lägga ribban där.
Slänga en westyinredning? Det smärtade lite i hjärtat där, en möglig westyinredning hade nog höjt deras "profit"
lite till om de visste vad de slängde/förstörde! De fattar att bussarna är dyra, de fattar att delarna är dyra, men de fattar inte att de kan tjäna pengar på delarna de plockar av också! Hum...
Är man en problemlösare eller en problemskapare? Att i början av ett projekt säga "det här går inte" är ju inte direkt rätt attityd om man ska ro iland ett projekt. Att han dessutom har mage att skälla ut de andra som faktiskt jobbar är ju rätt pinsamt. Men jag antar att det är sk "bra TV". Jag hade aldrig anställt honom.
Och sminkrenoveringen av motorn ger jag inte så mycket för heller, ska det få britten att se ut som att han faktiskt bidrog och inte bara skällde ut de andra? I ett klipp nämner speakern att den är fully refurbished, i ett annat säger han att de återanvänt 90% av delarna. Hmm...
Och om metalliclack är en "beautiful colour" på en veteranare så undrar jag hur mycket de egentligen vet om veteranare. Men det är klart de tänker väl med ögonen...
Tycker det var lite skönt att bussen gav igen med en rostig bromstrumma. Det kunde de bortskämda mekarna allt ha. En rostig trumma är ingenting mot att lossa en hjullös bil alldeles själv från en trailer. Allt därefter är nedför...
Hah, lyftbord! Hah!