lasslo skrev:Tisdagsträffarna på vikingatider i Löddeköpinge(Hög) börjar nu på Tisdag.
Kom förbi nån tisdag om ni har tid....
Det är en träff för alla bil & MC intresserade, vid fint väder är det lätt 1000+ bilar och MC.
Det snackades om att det var Sveriges största veckoträff? Vet iof inte om det verkligen stämmer.
Av kommentarerna att döma undrar jag om denna träff är något att satsa på att besöka (?) :
lasslo skrev:Det var kallt och blåsigt...
Och inte mycket bilar.
Förra veckan var där 8000 pers 
anders bergh skrev:Bara tre bubblor, en buss(lasse) och någon porsche igår... Inget jätte exalterade. troligtvis vädret.
fanns givetvis annat att titta på med.
vwfreak skrev:klent med folk i tisdags.. ingen vågade sig ut.. några tappra va vi iallafall.. och fortsatte sen till vikhög garaget för grillning mm
Jag undrar om det kan vara värt en resa neråt, eller om jag får lika stort utbyte av att gå på GeKås parkering i Ullared där det står 2500 bilar
...
Hemma kör vi 'torsdagsträffen' i Tvååker utanför Varberg varannan torsdag - jämna veckor - hela sommaren, den är inte stor (ca 200 bilar och MC skulle jag gissa) men hobbyfolket kommer iaf
Jag skulle kunna göra en grov gissning att fördelningen är ungefär 75% jänkare, 10% Européer, 10% Japaner och 5% MC. (Jag har inte kunnat vara där hittills i år p.g.a. arbetet dock
)
.·´¯`·.¸. , . .·´¯`·..><((((º>¸
, . .·´¯`·.. ><((((º>`·.¸¸.·´¯`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>