Såna kåpor har jag med, imponerar inte på dessa dönickar som hänger här...det fick jag reda på när jag försökte sälja dom.

Hebster -52
Porsche 912/911ST
Ford pickup -36
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad köpte du senast till din luftkylda bil?
Sidor Föregående 1 … 64 65 66 67 68 … 87 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Såna kåpor har jag med, imponerar inte på dessa dönickar som hänger här...det fick jag reda på när jag försökte sälja dom.

Finns dom kvar å vad kostar dom???
jerry skrev:Tre nya "igelkottsvärmare" eller vad de kallas. Tror paret är till 30hk och den udda till 34hk 61-62.
Fick du inte med originalkartong?
Nej, de köptes i lösvikt
Låg de i kartong från början?
De köptes av en som sålde dessa nya till verkstäder förr i tiden.
25hpman skrev:Såna kåpor har jag med, imponerar inte på dessa dönickar som hänger här...det fick jag reda på när jag försökte sälja dom.
Finns dom kvar å vad kostar dom???
Jag har ett par framkåpor, endast. O jo, de har ju kostat något i inköp o frakt från Usa...men det finns betydligt billigare kvar där. Jag blev blåst...
blev en 1600 AS till samlingen idag........
kisavw skrev:jerry skrev:Tre nya "igelkottsvärmare" eller vad de kallas. Tror paret är till 30hk och den udda till 34hk 61-62.
Fick du inte med originalkartong?
Nej, de köptes i lösvikt
![]()
Låg de i kartong från början?
De köptes av en som sålde dessa nya till verkstäder förr i tiden.
Mina 2 set jag har ligger i originalkartong med monteringsanvisning,
Varför fanns den här modellen av värmekammare att köpa? Är dom bättre än originalet? Jag har aldrig sett dom tidigare.
Dessa var tillbehör och ska väl ge bättre värme , om dom sen gör det är ju en annan sak.
Varför fanns den här modellen av värmekammare att köpa? Är dom bättre än originalet? Jag har aldrig sett dom tidigare.
De ska ge bättre värme pga mera uppvärmt material som luften blåser förbi innan den hamnar i kupe'n.
Och dessutom är de tillverkade i rostfritt.
En syltburk på Ica maxi 
En syltburk på Ica maxi
en syltburk? Va ska du ha den te? Spolarvätskebehållare? 
Exakt 
Jag hade ögonmåttet med mig sist jag veckohandlade, den har sugpassning i fästet...
Tyvärr så hittar jag inte mitt lock, så jag vet inte än om det passar, eller om det går att patenta dit.
lite gammal rullebörsgummi och en slangklämma gör nog susen..
Snygg lösning ändå Lasse
POR-15. Bara det bästa...
Lite bromsgrejer och packboxar
Köpte en bättre beg 1303s växellåda till bussen 
fick hem 1m 70/40mm polyuretan 90 schore... blir nya nedre bussningar, till en porsche 928 framvagn i min buss 
Ett par bakljus och hastighetsmätare fyndades på The Swap I regnet idag I Motala.
En Loppisrunda I sagda stad resulterade i en grön ful sak och lite Kult VHS.
.jpg)
Det kom grejer från VwHeritage.
Vem kunde ana att den dagen skulle komma.

Ett stycke 091-låda till nästa vinters tilltänkta uppgradering.
Sidor Föregående 1 … 64 65 66 67 68 … 87 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Boxerville » Babbel / offtopic » Vad köpte du senast till din luftkylda bil?
Currently installed 2 official extensions. Copyright © 2003–2009 PunBB.