För att blinkreläet skall börja att blinka krävs det en belastning på 2x21 watt (på varje sida).
Om kontrollampan bara lyser har du spänning på 49 (ingången) och på 49a (utgången) av reläet. Men ingen blink... Kontrollampan är kopplad mellan 49a och 15 (spänning när tändningen är påslagen). Oljetryckslampan, laddningslampan och blinklampan får spänning samtidigt i den tredelade lamphållaren i instrumenthuset.
Då kan det vara så här:
1 kolla att blinkreläets 31 är ansluten till jord (31 är alltid minus/jord)
2 kolla att alla fyra blikerslamporna är hela (att alla skulle vara trasiga samtidigt är ju iofs ganska osannolikt, som en härdsmälta i Harrisburg ungefär...).
3 kolla med att annat relä, du kan har ett reläfel.
Jag slår sällan vad, men om jag gjorde det skulle jag nog satsa på punkt ett och gradera med tvåan.
Kopplingsschema:

Observera att dioderna och den översta kontrollampan är till för modernare ombyggnader med led-anpassat relä och lysdiodslampor, i övrigt ser det likadant ut.
EDIT:
Hmmmm 1966... Det kan då vara så att ditt blinkrelä saknar anslutningen 31, och är tvåpoligt, isåfall kan det inte vara det som är problemet.
Dessa tvåpoliga relän är helt och hållet elektromekaniska, det är en tunga av bi-metall som böjer sig av värmen när man leder ström igenom den, och då bryter kontakten till blinkersen, när den svalnar så sluts kontakten och lamporna lyser, tills dess att den blir var igen, osv. De trepoliga fungerar på samma sätt, men hade i början bara en enkel stenålders-elektronik, medan man på 1970-talet gjorde dessa blinkrelän helt elektroniska, men de är fortfarande serierelän som måste ha en viss belastning för att blinka med rätt frekvens.
Blinklampor,
2x21W vid 12V 2x18W vid 6V om jag inte minns fel.
Ja alltså på varje sida, hela bilen har ju fyra blinkerslampor, om nu nån till äventyrs tvivlar.
Möjligen kanske Frederik ha mer kunskap här?
"There is no dark side of the moon really. Matter of fact it's all dark."