mitt projet som ska vara klar till sommaren inte så mycket kvar att göra gå igenom bromsarna o elsystemet samt svetsa i reservhjulsbaljan och andra fälgar o däck för dom är inte mina. men blir att dra igång bara jag får plats i garaget. sen får jag se vilket objekt jag ska börja med split pickup eller split bubbla får se..
Trevlig, 56a?
typ2 65, 75 typ3 62 typ4 73
Och husvagn 65.
japp 56a med 54a papper..
jaha hur blev det 54a papper?
Och husvagn 65.
plattan har 54a papper var så när jag köpte den vet inte varför...........
ok spännande, mer bilder nu
Och husvagn 65.
några fler bilder.

snyggare torr än blöt... 
Vad kallas färgen?
Yamaha DT50MX -89, Scrambler Edition "Gorm"
Dune Racer - a PC game
- "rost kan komma snabbt men patina kommer med tiden"
Gladheims VW
Det var en trevlig bubbla
grön med rost hahaha
djungel grön har jag för mej.
hehe. sjukt fin pantina iaf.. och en sökarslampa är aldrig fel.
Yamaha DT50MX -89, Scrambler Edition "Gorm"
Dune Racer - a PC game
- "rost kan komma snabbt men patina kommer med tiden"
Gladheims VW
satt lite press på mej att få ut bubblan på vägen nu beställde bes tid 2maj, och på lördag o söndag ska det röjas upp i garaget så jag kan köra in den o börja greja och kolla vad som lär fixas innan....
ok! se till å fixa ovalen annars kommer jag å tar tillbaka den!!!!! köper...skit samma ! sätt fart nu!!
japp jag ska ut och göra plats i garaget imorgon och nu har jag ju en tid att passa 2maj ska den vara bes
redo för att åka med hala sommaren..
Frän kärra, grattis till köpet!
If it sounds good it is good!
blir inte som planerat tyvärr kom lite saker emellan besiknings tiden så det vart att boka om den o nu har jag på torsdagen före bug run, har fått fart på elen o imorgon får jag hjälp med brommsarna.. har gett mej fan på att få igång den nu det är nog bara ryggen som kan sätta stopp på det hela nu gjorde illa ryggen när jag flytta runt på bubblorna på gården o då såg uppfarten ut så här..
får väl se om man tar sej till någon träff i sommar bug run ocg bad camber är ju inbokade..
Det var ingen dålig uppfart! 
"Gas, Grass or Ass, Nobody rides for free" Fahrvergnugen West
"Cheap Tattoos aint` Good, And Good Tattoos aint´ Cheap" www.neverdietattoo.com
"Everybody Gots a Plan, Until They Get Punched on The Mouth" West Coast Kickboxing
x2
Håller fan med. En sådan uppfart skulle man ha med så fina bilar.
Lycka till med den kommande besiktningen
tackar så mycket.. ja nu är snart ovalen klar för bes, har grejat hela helgen o idag var kompisen ner o hjälpte till
..
får se vilken bil jag ska börja med sen kanske den blåa spliten eller min split pickup.
äntligen fått fart på elsystemet bromsarna så nu är det bara lite småplock o svetsning av reservhjulsbaljan bes torsdag före bug run känns som det kommer att gå och jag kan åka luftkylt till bug run.......
fantastisk patina
ser fram emot att se den live i mantorp 
jobbig just nu... inget vill gå bra nu, tror motorn sa upp sej idag gick bra tungt o lät inte bra så det är väl bara att byta motor nu då
tur att man har en liggandes iallafall
har ju gett mej fan på att jag o tjejen ska åka med den till bug run och till några till träffar iår

ja....det är riktigt härligt att du inte är negativ iaf.Du ska veta att sånt sporrar många av oss andra
Hoppas du får till de! verkar ju vara lättare att få tag i Typ1 motordelar än Typ3 delar tyvärr
Får åka snålskjuts till BugRun ja