1

Hej på er! Vi har ju diskuterat det här med radering av trådar på sistone, och den mest angelägna anledningen till att man inte kan ta bort sina trådar är ju att det är ni medlemmar som utgör forumets innehåll. Många trådar börjar bli riktigt imponerande i och med alla inlägg, kunskap och input som skapats över årens lopp och det vill vi så klart inte bli av med. Det är medlemmarna som skapar forumet och utan innehåll = inget forum.

När det gäller just annonstrådar tycker vi att det är kanon att det finns en historik på annonser - det är guld värt att kunna söka på tidigare annonser för att skapa sig en uppfattning om vad produkter sålts för tidigare, om de alls funnit på marknaden förut,  hur pass svårt det kan tänkas vara att hitta en viss produkt osv. Dessvärre kan vi inte konfigurera forumet så att bara visa kategoriers trådar (ex. vis "Delar köpes") går att radera, vilket ju naturligtvis vore optimalt.

Gällande annonserna ser vi alltså helst att folk gör som ni har gjort i alla tider hittills - bara skriv i tråden att ni hittat det ni söker alt. sålt varan - det har ju gått lysande hittills!  ICQ/ab

Hoppas ni förstår tankesättet och respekterar detta, samt fortsätter att bygga Sveriges bästa VW-forum - ni har gjort det överjävligt bra hittills! Tack på förhand! MVH / Jonas & GB

"Daddy Cool"

2

Bra beslut!

Ni gör ett kanonjobb som håller forumet rullande och på en bra och trevlig nivå.

*applåder* *applåder*   ICQ/ab  ICQ/ab  ICQ/ab

<><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><><>
VW T2 Baywindow Deluxe - 1975

3

whallis skrev:

Bra beslut!

Ni gör ett kanonjobb som håller forumet rullande och på en bra och trevlig nivå.

*applåder* *applåder*   ICQ/ab  ICQ/ab  ICQ/ab

x2

Har minst en luftkyld VW, alltså finns jag.

4

gånger tre

MOTORGÅRDEN..& de som händer där..titta gärna in!
   http://boxerville.se/forum/viewtopic.php?id=9894

5

http://media.giphy.com/media/MOWPkhRAUbR7i/200.gif

6 Senaste redigerad av Piraten (2014-03-18 16:14:36)

En liten tanke bara!
Hur vore det om det enkelt gick att göra rubriken RÖD när varan är såld?
Kanske en liten kryssruta med texten "Såld" som trådskaparen får upp, och när man kryssar blir rubriken ilsket röd  ICQ/ae

VW 1303 S -74
VW 1303 Big -74
VW 1303 S -73
Honda CB750 Four -75...1:a Folkan, en 1200 -59 inköpt 1969
BMW 740 i -96
John Deere 210 -67

7

På några andra forum jag brukar besöka så finns kategorin "Avslutade affärer" dit moderatorerna flyttar alla annonstrådar som är avslutade. Kräver en del arbete av moderatorerna men är i övrigt en bra lösning tycker jag. Men det behovet kanske inte finns här?

Alla lösningar kräver att annonsören är aktiv efter avslutad affär.

"Sex can lead to nasty things like herpes, gonorrhea, and something called relationships.. Booyakasha!"
Ali G

8

Det bästa tycker jag att man redigerar sin rubrik tex; Kardanaxel SÅLD! om man nu sålt sin kardanaxel eller; Bananklase KÖPT! om man nu gjort det...  ICQ/ag